پیام سپاهان
استاندار اصفهان خبر داد:
رشد 40 درصدی سفرهای نوروزی به استان اصفهان
سه شنبه 6 فروردين 1398 - 02:18:16
پیام سپاهان - اصفهان - استاندار اصفهان گفت: مطابق آمارهای دریافتی، ورود گردشگران به اصفهان از روز 28 اسفند 1397 تا سوم فروردین 1398 در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته از رشد 40 درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، عباس رضایی پس از بازدید از بناهای مجموعه جهانی کاخ چهلستون و مجموعه جهانی میدان امام (ره) و همچنین نوروزگاه اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با عنایت به گزارشات موجود از یکسو و همچنین دیدار مستقیم با گردشگران و گفتگو با آنها می‌توان چنین نتیجه‌گیری کرد که میزان رضایتمندی گردشگران از خدمات ارائه شده توسط ستاد سفر استان بسیار خوب است، با این حال باید تلاش کنیم تا نقاط ضعفی را که در امور جاری وجود دارد را به حداقل برسانیم.
وی همچنین تاکید کرد: آمارهای موجود تا پایان روز سوم فروردین حاکی از اقامت نزدیک به یک میلیون گردشگر به استان اصفهان است، لذا تحلیل آماری نشان می‌دهد که ورود گردشگران به استان اصفهان از روز 28 اسفند 1397 لغایت سوم فروردین 1398 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشدی معادل 40 درصد برخوردار بوده است.
گفتنی است استاندار اصفهان همچنین به تماشای بازی چوگان در میدان امام (ره)، بازدید از مرکز صادرات صنایع دستی اصفهان، دفاتر راهنمای گردشگری اصفهان و دفتر رسیدگی به تخلفات اصناف اصفهان پرداخت.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93176/رشد-40-درصدی-سفرهای-نوروزی-به-استان-اصفهان
بستن   چاپ