پیام سپاهان
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان:
بیس از یک هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در کاشان معدوم شد
سه شنبه 6 فروردين 1398 - 02:18:17
پیام سپاهان - کاشان - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از بازدید از 475مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در کاشان در طول ایام نوروز خبر داد و گفت:یک هزار و 114 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در کاشان معدوم شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، سیدعلیرضا مروجی در حاشیه بازدید از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی و بین راهی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سه روز اول تعطیلات نوروزی یک هزار و 114 کیلوگرم مواد غذایی فاسد یا مشکوک به فساد از سطح مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی جمع‌آوری و معدوم شد، دو متخلف به مراجع قضائی معرفی و یک مرکز توزیع و فروش مواد غذایی به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی تعطیل شد.
وی از رسیدگی به 10 شکایت مردمی ارسال شده به سامانه 190 خبر داد و افزود: در این مدت پنج مورد نمونه برداری از مواد غذایی و 79 مورد کلرسنجی از آب آشامیدنی و 395 سنجش پرتال مواد غذایی انجام شده است و بازدیدها نیز به صورت مستمر از ابتدای تعطیلات آغاز و تا پایان آن ادامه دارد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از انجام 475 مورد بازدید از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی و بین راهی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل خبر داد و ابراز داشت: این بازدیدها طی سه روز نخست تعطیلات انجام شده است، همشهریان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی با سامانه ارتباطات و رسیدگی به شکایات مردمی 190 تماس گرفته و مورد را اعلام کنند.
وی ضمن اشاره به اجرای برنامه بسیج سلامت نوروزی در کاشان گفت: افزایش نظارت‌های بهداشتی در این ایام از اهمیت بالایی برخوردار است و از 20 اسفندماه تا پایان پانزدهم فروردین سال جاری به صورت شبانه‌روزی در تمام روزهای اداری و تعطیلات با همکاری پرسنل بهداشت محیط اجرا می‌شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93177/بیس-از-یک-هزار-کیلوگرم-مواد-غذایی-فاسد-در-کاشان-معدوم-شد
بستن   چاپ