پیام سپاهان
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان:
بارش باران در استان اصفهان تا دو روز آینده ادامه دارد
سه شنبه 6 فروردين 1398 - 02:18:19
پیام سپاهان - اصفهان - کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بارش باران در اغلب نقاط استان اصفهان تا دو روز آینده ادامه داشته و در غرب و جنوب غرب استان نیز احتمال بارش برف نیز وجود دارد.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناس بیانگر فعالیت سامانه بارشی طی 48 ساعت آینده در استان اصفهان است.
وی با اشاره به ورود سامانه ناپایدار به استان اصفهان از روز گذشته بیان داشت: بر این اساس در دو روز آینده در اکثر مناطق استان آسمان نیمه ابری تا تمام ابری، همراه با وزش باد شدید را شاهد هستیم و بارش برف و یا باران در اغلب مناطق استان به ویژه غرب و جنوب غرب را شاهد خواهیم بود و در برخی نقاط نیز شاهد بارش باران، گاهی به صورت رگبار و رعد و برق و گاه تگرگ هستیم.
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در اکثر مناطق استان طی 24 ساعت آینده دو تا سه درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد داشت، گفت: بیشینه و کمینه دما در کلان شهر اصفهان به ترتیب 19 و هشت درجه سانتیگراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.
شایعه طغیان زاینده رود در استان اصفهان صحت ندارد
وی با بیان اینکه شایعه طغیان زاینده رود در استان اصفهان صحت ندارد، بیان داشت: بارش‌های این چند روز در حد متعارف فصل بهار است و تنها احتمال آب‌گرفتگی معابر وجود دارد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93180/بارش-باران-در-استان-اصفهان-تا-دو-روز-آینده-ادامه-دارد
بستن   چاپ