پیام سپاهان
به منظور ابراز همدردی با سیل زدگان گلستانی؛
پویش مردمی نوزاد گلستانی در کاشان راه اندازی شد
سه شنبه 6 فروردين 1398 - 02:18:20
پیام سپاهان - کاشان - پویش مردمی نوزاد گلستانی در کاشان به منظور ابراز همدردی با سیل زدگان گلستانی راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، در چند روز گذشته بارش‌ها در استان‌های شمالی کشور همچون گلستان تا به حدی بود که موجب ایجاد خسارت‌های بسیار زیاد مالی به مردم آن خطه شد و مردم گلستان سال 97 را با چنین حادثه غم انگیزی به پایان سپردند و تاکنون گریبان گیر آن هستند.
این موضوع موجب از بین رفتن مال و اموال مردم استان گلستان شده و به تبع آن نیازمند به اقلام اساسی، همچون خوراک، پوشاک و مسکن شدند و تمامی دستگاه‌های دولتی، نظامی و انتظامی بسیج شده و برای برون رفت از این بحران تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند.
آنچه که در این زمان از اهمیت بالایی برخوردار است، تأمین مایحتاج کودکان و شیرخواران گلستانی است که این سیل گریبان گیر آنان نیز شده است و اقلام اساسی آنها همچون شیر خشک و پوشک در منطقه با کمبود مواجه شده است.
پویش مردمی نوزاد گلستانی به منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی ویژه کودکان سیل زده گلستانی در کاشان راه اندازی شده است و تمامی پایگاه‌های بسیج شهرستان کاشان آماده دریافت هدایای مردم نوع دوست کاشان هستند که می‌توانند به صورت نقدی و یا غیر نقدی در این پویش مشارکت داشته باشند.
لوازم و وسایل مورد نیاز به ترتیب اولویت شیرخشک، پوشک و کنسرو است که قیمت پوشک و شیر خشک به طور متوسط 20 هزار تومان و کنسرو شش هزار است، مردم دارالمومنین کاشان می‌توانند تا روز هفتم فروردین وجوهات و اقلام خود را به اماکن پیش بینی شده تحویل دهند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93181/پویش-مردمی-نوزاد-گلستانی-در-کاشان-راه-اندازی-شد
بستن   چاپ