پیام سپاهان
در گفتگو با مهر مطرح شد:
امداد رسانی به 400 خودرو / خسارت 350 واحد مسکونی در استان اصفهان
سه شنبه 6 فروردين 1398 - 10:04:30
پیام سپاهان - اصفهان - مدیر کل ستاد بحران استان اصفهان با اشاره به بارش باران در سطح استان اصفهان گفت: سه هزار اسکان اضطراری، امداد رسانی به 400 خودرو و نجات 15 نفر از داخل آب در سطح استان انجام شده است.

منصور شیشه فروش در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: پیرو پیش بینی‌های به عمل آمده در خصوص بارش برف و باران در استان آماده‌باش کامل در استان اصفهان اعلام و تمامی مرخصی‌های مسئولان مرتبط در این خصوص لغو گردید.
وی ادامه داد: شب گذشته ستاد مدیریت بحران در استانداری اصفهان تشکیل گردید و خوشبختانه بارش‌های خوبی را در سراسر استان داشتیم.
مدیر کل ستاد بحران استان اصفهان بیشترین بارش‌های استان اصفهان را در فریدن، فریدون شهر و سمیرم اعلام کرد و گفت: در مناطق غرب استان نیز بارش برف داشته‌ایم.
وی با اشاره به اینکه بارش باران منجر به آب‌گرفتگی و سیلاب در شهرستان‌های شهرضا، دهاقان، سمیرم، فریدن، فریدون شهر، شهر اصفهان و چادگان شد گفت: در این خصوص تا کنون عوامل امدادی اقدامات لازم را انجام داده‌اند.
سه هزار اسکان اضطراری در سطح استان اصفهان انجام شد
شیشه فروش بیان داشت: همچنین در سطح استان اصفهان سه هزار اسکان اضطراری انجام و به 400 خودرو امداد رسانی شد و 15 نفر از داخل آب نجات پیدا کردند و خوشبختانه بارش‌های اخیر در سطح استان خسارت‌های جانی به همراه نداشته است.
وی در ادامه مدیر کل ستاد بحران استان اصفهان با اشاره به طغیان و فعال شدن رودخانه‌های فصلی در مناطق مختلف استان اظهار داشت: تمامی سیل بندها در مناطق ذکر شده تحکیم و سیلاب‌ها در مناطق یاد شده به سمتی هدایت گردید که مسکونی نیست.
مدیر کل ستاد بحران استان اصفهان با اشاره به طغیان یک رودخانه در منطقه جبل کوهپایه بیان داشت: در حال حاضر نیروهای امدادی در تلاش هستند برای تحکیم و کنترل سیلاب هستند.
آسیب 350 واحد مسکونی از بارش برف و باران
شیشه فروش در ادامه بیان داشت: خسارت‌هایی به مناطق مسکونی و کشاورزی نیز وارد شده و تا به این لحظه نزدیک به 350 واحد مسکونی ناشی از بارش برف و باران در مناطق یاد شده آسیب دیده است.
ریزش کوه در مناطقی از سمیرم
مدیر کل ستاد بحران استان اصفهان ادامه داد: در شهرستان سمیرم در جاده تنگه جلو دنا کوه، خفر و.. ریزش کوه را داشته‌ایم که عوامل امدادی در حال کنترل آن هستند.
شرق استان اصفهان آماده بارش باران در بعد ظهر امروز باشد
شیشه فروش در بخش دیگری از گفتگوی خود با مهر افزود: بارش باران تا بعدازظهر امروز در غرب استان ادامه دارد و مرور این بارش‌ها به سمت شرق استان خواهد رفت و بعدازظهر این بارش‌ها در مناطق خوربیابانک و مناطق شرقی استان خواهد بود
مدیر کل ستاد بحران استان اصفهان در پایان بیان داشت: همشهریان گردشگران باید موارد ایمنی را رعایت کنند و نباید در کنار رودخانه‌های فصلی استقرار و چادر برپا کنند.
وی تاکید کرد: ضروری است گردشگران و همشهریان به هشدارهای مسئولین محلی توجه لازم را داشته باشند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93195/امداد-رسانی-به-400-خودرو---خسارت-350-واحد-مسکونی-در-استان-اصفهان
بستن   چاپ