پیام سپاهان
اکیپ های راهداری در مناطق مستعد سیل اصفهان مستقر شدند
سه شنبه 6 فروردين 1398 - 18:48:11
پیام سپاهان - اصفهان- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای اصفهان گفت: اکیپ های راهداری برای مقابله با بحران های احتمالی در مناطق مستعد سیل، راهدارخانه ها و ادارات شهرستانی مستقر شدند.
فرزاد دادخواه روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: در پی بارش شدید باران و برف که از روز یکشنبه در غرب استان آغاز شد و سراسر استان را فراگرفت، راهداران به حالت آماده باش درآمدند.
وی با بیان اینکه بارش ها در روز دوشنبه در غرب استان اصفهان به صورت برف و باران ادامه یافت، گفت: بارش های شدیدی در شهرستان های چادگان، گلپایگان، فریدن و بویین میاندشت، خوانسار، تیران و کرون و در مناطق سمیرم، شهرضا، دهاقان اتفاق افتاد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای اصفهان خاطرنشان کرد: پرسنل راهداری با توجه به پیش بینی های هواشناسی، از آمادگی لازم برخوردار بودند و شب گذشته عملیات راهداری با جدیت تمام انجام شد.
وی تصریح کرد: پیش از آغاز طرح راهداری نوروزی کلیه اقدامات پیشگیرانه همچون بازدید از آبروها، هدایت آب های سطحی، اصلاح شیب شیروانی، تخلیه کانال کنار محورها انجام شد که موجب کاهش خسارات و مشکلات در راه ها شد.
دادخواه ادامه داد: شدت بارش ها در برخی از محورهای کوهستانی باعث ریزش کوه، آبگرفتگی و اختلال در تردد شد که باحضور راهداران با سرعت رفع شد.
وی تاکید کرد: راهداران هم اکنون در حال خدمت رسانی به مردم و مسافران در راه ها هستند و عملیات راهداری برای ایجاد تردد ایمن و روان در جریان است.
750 نیروی راهدار در جاده های استان با 550 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین به مسافران خدمات ارائه می کنند.
طرح ویژه نظارت و بازرسی نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از 25 اسفند ماه تا 17 فروردین 98 ادامه خواهد داشت.
استان اصفهان دارای 11 هزار و500 کیلومتر راه است که به دلیل موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.
/6022/ 7150

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93201/اکیپ-های-راهداری-در-مناطق-مستعد-سیل-اصفهان-مستقر-شدند
بستن   چاپ