پیام سپاهان
150 گردشگر در ستاد اسکان فرهنگیان فریدن مستقر شدند
سه شنبه 6 فروردين 1398 - 18:48:16
پیام سپاهان - اصفهان- رییس اداره آموزش و پرورش فریدن گفت: به دنبال بارش های شدید 24 ساعت گذشته، 30 خانوار متشکل از 150 گردشگر در ستاد اسکان فرهنگیان این منطقه اسکان داده شدند.
نیاز علی علایی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: روز گذشته پس از جلسه ستاد بحران همه نیروهای مرتبط با مدیریت بحران در نهاد آموزش و پرورش برای اسکان اضطراری مسافران به حالت آماده باش در آمدند.
به گفته وی 45 کلاس در پنج آموزشگاه شهرستان فریدن با درجه کیفیت الف و ب آماده پذیرایی از فرهنگیان در نوروز 98 هستند که از این ظرفیت با توجه به شرایط بحرانی شب گذشته استفاده شد.
علائی با بیان اینکه محل های اسکان فرهنگیان از نظر سیستم گرمایشی پایش می شود، افزود: برای راهنمایی مسافران و تسهیل اسکان آنان تابلوهای راهنما در نقاط مختلف منطقه از پیش از آغاز سال نو نصب شده بود.
رییس اداره آموزش و پرورش فریدن ادامه داد : با توجه به ادامه بارش ها همچین به دلیل بارش برف پیش بینی می شود شمار گردشگران و مسافرانی که مایل به اسکان در محل مسقف هستند بیشتر شود.
وی خاطرنشان کرد: تهمیدات لازم برای مواقع اضطراری اندیشیده شده است.
از ابتدای نوروز تا اکنون 137 خانوار متشکل از 666 مسافر در ستاد اسکان فرهنگیان فریدن اقامت داشتند.
سامانه بارشی اخیر در فریدن در 24 ساعت گذشته بارش مستمر و شدید باران را به دنبال داشت.
اکنون بیش از 10 سانتی متر برف در فریدن به روی زمین نشسته است و تردد در محورهای این منطقه با تجهیزات زمستانه امکان پذیر است.
/6026/9861

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93207/150-گردشگر-در-ستاد-اسکان-فرهنگیان-فریدن-مستقر-شدند
بستن   چاپ