پیام سپاهان
10 سانتی متر در فریدن بر زمین نشست
سه شنبه 6 فروردين 1398 - 18:48:25
پیام سپاهان - اصفهان- تغییرات جوی و بارش 10 سانتی متر برف به شهرستان فریدن در غرب اصفهان در ششمین روز بهار چهره زمستانی بخشید.
به گزارش ایرنا سامانه بارشی در 24 ساعت گذشته بارش مستمر و شدید باران را در فریدن به دنبال داشت.
تاکنون بیش از 10 سانتی متر برف در فریدن به روی زمین نشسته است و تردد در محورهای این منطقه با تجهیزات زمستانه امکان پذیر است.
بخشدار مرکزی فریدن گفت: بارش برف و باران شب گذشته، بخشی از یک منزل مسکونی در روستای قفر فریدن را تخریب کرد.
ایزد ابوالحسنی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با حضور به موقع نیروهای امدادی ، گاز مشترک قطع و از وقوع هر گونه حادثه احتمالی پیشگیری شد.
وی اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته همه دهیاری ها و نیروهای مستقر در روستاها به حالت آماده باش در آمدند و وضعیت روستاها به طور مستمر پایش می شود.
ابوالحسنی افزود: به دلیل شدت بارش ها و افزایش ذخیره آب در محل بند خاکی روستای غرغن، روز گذشته خروجی این بند که مسدود شده بود با کمک اهالی و دهیار بازگشایی و آب اضافی خارج شد.
غرغن نام روستایی از توابع بخش مرکزی فریدن در استان اصفهان است که در فاصله 16 کیلومتری از مرکز شهرستان قرار دارد، این روستا به دلیل برخورداری از کلیسای تاریخی و طبیعت بکر مقصد بسیاری از گردشگران است.
ایزد ابوالحسنی افزود: هشدارهای لازم به ساکنان روستا و راهنمایان مسافر مبنی بر خودداری از تردد در نزدیک بند های خاکی و رودخانه های فصلی روستاها داده شد.
به گفته وی بر وضعیت روستاها به طور مرتب نظارت می شود و هشدارهای لازم در این خصوص به دهیاری ها داده شده است.
قفر روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان فریدن است. این روستا در دهستان دالانکوه قرار دارد.
فریدن در 140 کیلومتری غرب استان واقع است.
/6022 / 9861

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93218/10-سانتی-متر-در-فریدن-بر-زمین-نشست
بستن   چاپ