پیام سپاهان
مسیر سمیرم به پادنا در استان اصفهان مسدود است
سه شنبه 6 فروردين 1398 - 18:48:25
پیام سپاهان - اصفهان - جانشین پلیس راه اصفهان با اشاره به مسدود شدن جاده سمیرم به پادنا بر اثر ریزش کوه در پی بارش های شدید شب گذشته گفت: این مسیر توسط عوامل راهداری و امدادی در حال پاکسازی و بازگشایی است.
بخش پادنا در فاصله 120 کیلومتری جنوب شرق شهرستان سمیرم در دامنه کوه دنا واقع شده است.
سرهنگ اصغر زارع روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رانندگان با توجه به شدت بارش ها در بیشتر مسیرهای ارتباطی استان با رعایت سرعت مطمئنه از بروزهرگونه حادثه ترافیکی برای خود و دیگران پیشگیری کنند.
وی اظهار داشت: در شبانه روز گذشته به دلیل شدت بارش ها بصورت مقطعی در برخی مسیرها آب گرفتگی صورت گرفت ولی به مسدود شدن راه ها منجر نشد.
جانشین پلیس راه اصفهان افزود: هم اکنون در محدوده شهرستان سمیرم، گلپایگان و فریدونشهر بارش ها به شکل برف است و دردیگر مسیرها از جمله اصفهان به شهرکرد و مناطق غربی اصفهان باران می بارد.
وی به رانندگان توصیه کرد در صورتی که قصد عبور از مناطق کوهستانی را دارند، زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و قبل از سفر شیوه استفاده از آن را آموزش ببینند و همچنین از وضعیت راه ها مطلع شوند.
سرهنگ زارع همچنین نسبت به سالم بودن وسایل گرمایشی خودرو و برف پاک کن خودروها تاکید کرد و گفت: رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی خودروها از موارد ضروری است.
وی یادآور شد: با توجه به محدودیت دید بر اثر بارش و بخارزدگی شیشه ها، باید سیستم تهویه خودرو بررسی شود.
به گزارش ایرنا، سامانه بارشی از روز یکشنبه از جنوب و غرب وارد ایران شده است و تمامی نقاط استان اصفهان را بارش برف و باران فراگرفته است.
6994/6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93219/مسیر-سمیرم-به-پادنا-در-استان-اصفهان-مسدود-است
بستن   چاپ