پیام سپاهان
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان؛
استقرار اکیپ‌های راهداری در مناطق مستعد سیل/ اقدامات پیشگیرانه خسارات را به حداقل رساند
سه شنبه 6 فروردين 1398 - 18:58:27
پیام سپاهان - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: اکیپ‌های راهداری برای مقابله با بحران‌های احتمالی در مناطق مستعد سیل، راهدارخانه‌ها و ادارات شهرستانی مستقر شدند.
فرزاد دادخواه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی بارش شدید باران و برف که از ساعات پایانی روز یکشنبه در غرب استان آغازشده بود و تا روز دوشنبه کل استان را فراگرفت، راهداران به حالت آماده‌باش درآمدند.
وی بابیان اینکه بارش‌ها در روز دوشنبه در غرب استان اصفهان به‌صورت برف و باران ادامه یافت، گفت: در شهرستان‌های چادگان، گلپایگان، فریدن و بویین میاندشت، خوانسار، تیران و کرون و در مناطق جنوبی استان اصفهان در شهرستان‌های سمیرم، شهرضا، دهاقان و در ادامه شمال و شرق استان شاهد بارش‌های شدید جوی بودیم.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به‌پیش بینی‌های هواشناسی، آمادگی لازم به پرسنل داده‌شده بود و در شب گذشته عملیات راهداری با جدیت تمام انجام شد.
دادخواه تصریح کرد: پیش از آغاز طرح راهداری نوروزی کلیه اقدامات پیشگیرانه همچون بازدید از آبروها، هدایت آب‌های سطحی، اصلاح شیب شیروانی، تخلیه کانال کنار محورها انجام شد که باعث کاهش خسارات و مشکلات در راه‌ها شد.
وی ادامه داد: شدت بارش‌ها در برخی از محورهای کوهستانی باعث ریزش کوه، آب‌گرفتگی و اختلال در تردد شد که با حضور راهداران با سرعت رفع شد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان تأکید کرد: راهداران هم‌اکنون در حال خدمت‌رسانی به مردم و مسافران عزیز درراه‌ها هستند و عملیات راهداری برای ایجاد تردد ایمن و روان در جریان است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93226/استقرار-اکیپ‌های-راهداری-در-مناطق-مستعد-سیل---اقدامات-پیشگیرانه-خسارات-را-به-حداقل-رساند
بستن   چاپ