پیام سپاهان
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان:
وجود انهار و مادی‌ها مانع آبگرفتگی در نصف‌جهان شد
سه شنبه 6 فروردين 1398 - 18:58:53
پیام سپاهان - اصفهان - معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: وجود انهار و مادی ها در شهر اصفهان کمک قابل توجهی به هدایت بارندگی‌ها کرد و مانع آبگرفتگی در شهر اصفهان شد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، حسین امیری با اشاره به اینکه بر اساس پیش بینی‌های هواشناسی بارش باران در شهر اصفهان امروز هم ادامه دارد، اظهار داشت: بر این اساس تیم‌های مدیریت بحران شهرداری اصفهان تا زمان خروج این سامانه اقدامات لازم را در دستور کار قرار داده است.
وی با بیان اینکه این سامانه بارشی بامداد چهارشنبه از اصفهان خارج می‌شود، گفت: تیم‌های ستاد سیل و مدیریت بحران شهرداری اصفهان تا 24 ساعت آینده در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: بر اساس پیش بینی‌های هواشناسی مدیریت بارش از روز شنبه نیز مجدداً ادامه خواهد داشت چراکه موج جدید از بارش از روز جمعه وارد کشور می‌شود.
وی با اشاره به اینکه اقدامات به موقع تیم‌های ستاد مدیریت بحران و ستاد سیل شهرداری اصفهان سبب شد آب‌های سطحی شهر اصفهان در لحظه دفع شود، تصریح کرد: این کار مانع آب‌گرفتگی معابر در شهر اصفهان شد.
امیری بیان داشت: در زیرگذرهای رینگ سوم ترافیکی شهر اصفهان هیچ حادثه آب‌گرفتگی تاکنون رخ نداده است و عبور و مرور در سطح شهر نیز بدون مشکل خاصی در حال انجام است.
وی با بیان اینکه با کمک ماشین آلات خدمات موتوری ماندگاری آب در گودال‌های شهری برطرف شد، اظهار کرد: این گودال‌ها نقطه‌ای هستند و آب‌گرفتگی در سطح شهر به شمار نمی‌رود.
دفع آب‌های سطحی در شهر اصفهان به صورت لحظه‌ای در حال انجام است
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: دفع آب‌های سطحی در شهر اصفهان هم اکنون به صورت لحظه‌ای در سطح مناطق در حال انجام است، چاه‌های دفع آب‌های سطحی هم برای جلوگیری از آب‌گرفتگی باز شده و آب‌های ناشی از باران از طریق این چاه‌ها جذب می‌شود.
وی افزود: خوشبختانه وجود انهار و مادی‌ها در شهر اصفهان کمک قابل توجهی به هدایت بارندگی‌ها کرد و مانع آب‌گرفتگی در نصف جهان شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93240/وجود-انهار-و-مادی‌ها-مانع-آبگرفتگی-در-نصف‌جهان-شد
بستن   چاپ