پیام سپاهان
مسئول کمیته قضایی و انتظامی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان:
60 اکیپ ویژه مسافران اصفهان را به مکانهای سرپوشیده هدایت می‌کنند
سه شنبه 6 فروردين 1398 - 18:59:03
پیام سپاهان - اصفهان - مسئول کمیته انتظامی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: 60 اکیپ ویژه در اصفهان، مسافران سرگردان و مستقر در فضاهای باز را به مکان‌های سرپوشیده در شهر هدایت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، حسن محمدحسینی با اشاره به اینکه با توجه به بارش باران در شهر اصفهان 60 اکیپ به صورت ویژه در سطح شهر اصفهان مسافران را به محل‌های اسکان سرپوشیده هدایت و راهنمایی می‌کنند، اظهار داشت: در طول چند ساعت با همکاری نیروهای کمیته قضائی و انتظامی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان، چادرهای مسافران مستقر در باغ فدک به محل‌های سرپوشیده منتقل شدند.
وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات ما در این وضعیت گشت زنی و اعلام آب‌گرفتگی سطح شهر و معابر به نیروهای خدمات شهری بود.
مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: همچنین گشت‌های ما با چراغ گردان در میادین و سطح شهر تردد می‌کنند تا مسافرانی که نیاز به راهنمایی برای اسکان دارند را به محل‌های مشخص شده هدایت کنند.
وی تصریح کرد: خودروهایی که در حاشیه رودخانه زاینده رود مستقر شده بودند با همکاری پلیس راهور و نیروهای رفع تخلفات شهری شهرداری، عمدتاً به سوی محل‌های اسکان سرپوشیده هدایت شدند تا از خطرات احتمالی در حاشیه رودخانه پیشگیری شود.
محمدحسینی افزود: مسافرانی که در خودروهای خود و در حاشیه رودخانه مستقر هستند اگر متقاعد به حضور در ورزشگاه‌ها یا دیگر مکان‌های سرپوشیده نشوند، با همکاری دستگاه‌های قضائی آنها را به سوی محلی امن هدایت می‌کنیم.
وی افزود: هم اکنون حاشیه رودخانه زاینده رود کاملاً ایمن سازی شده است و هیچ خطری شهروندان و مسافران را تهدید نمی‌کند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93251/60-اکیپ-ویژه-مسافران-اصفهان-را-به-مکانهای-سرپوشیده-هدایت-می‌کنند
بستن   چاپ