پیام سپاهان
فرماندار اردستان:
اردستان به حالت آماده باش درآمد/بارندگی تا عصر امروز ادامه دارد
سه شنبه 6 فروردين 1398 - 18:59:05
پیام سپاهان - اردستان-فرماندار اردستان گفت: با توجه به بارندگی‌های فصلی و شدت بارندگی در اردستان تمامی ادارات به منظور پیشگیری از وقوع حوادث غیره مترقبه تا روز چهارشنبه در حالت آماده باش قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر ، حمید رضا تأملی صبح سه شنبه در جلسه مدیریت بحران شهرستان اظهار داشت: هدف از تشکیل جلسه اطلاع از آخرین نقاط مختلف شهرستان اردستان در حوزه‌های مختلف برای آمادگی در برابر بحران سیل است.
وی افزود: باید مدیریت میدانی مورد توجه قرار گیرد تا با یک هماهنگی بین اعضای مدیریت ستاد از اتفاقات ناگوار جلوگیری شود.
فرماندار اردستان گفت: با توجه به بارندگی‌های فصلی و شدت بارندگی در شهرستان تمامی مسئولان ادارات به منظور پیش بینی و پیشگیری از وقوع حوادث غیره مترقبه تا روز چهارشنبه به حالت آماده‌باش، پاسخگو و در دسترس باشند.
وی افزود: با توجه به اخبار فضای مجازی که در خصوص سیل منتشر و موجب نگرانی مردم می‌شود باید نسبت به کاهش بار روانی منفی اخبار و مدیریت لازم در این زمینه تلاش کنیم.
تأملی ابراز داشت: با توجه به اتفاق‌های روزهای گذشته در مناطق سیل زده، مسافران نوروزی در شهرستان اردستان توقف خواهند داشت، بر این اساس باید نسبت به اسکان نوروزی و ماندگاری احتمالی مسافران پیش بینی‌های لازم انجام شود.
وی با بیان اینکه تمام خودروهای سنگین معادن شهرستان برای کمک اعلام آمادگی داشته‌اند، افزود: بخشداران نیز با توجه به پراکندگی روستاها با دهیاران در ارتباط مستقیم باشند.
فرماندار اردستان تاکید داشت: دستگاه‌های خدمات رسان همچون آب، برق، گاز و تلفن هوشیاری و آمادگی لازم را برای اتفاقات پیش رو داشته است و شهرداران و اداره راه هر کجا نیاز به اقدام پیشگیرانه باشد باید اقدام کنند.
بیشترین بارش باران در روستای بغم اردستان 20.6 میلیمتر بوده است
رئیس هواشناسی اردستان در ادامه افزود: بارش باران در منطقه اردستان تا عصر سه شنبه ادامه خواهد داشت.
جواد رمضانپور گفت: بیشترین میزان بارش باران در شهرستان تا ساعت 19 پنجم فروردین ماه مربوط به ایستگاه بغم با 20.6 میلی متر بوده است.
وی ابراز داشت: میزان بارش شهر زواره تا ساعت 19 پنجم فروردین ماه 6.5 میلی متر و میزان بارش اردستان تا ساعت 24 دوشنبه 12.8 میلی متر گزارش شده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93255/اردستان-به-حالت-آماده-باش-درآمد-بارندگی-تا-عصر-امروز-ادامه-دارد
بستن   چاپ