پیام سپاهان
سرمربی سپاهان: موقعیت های زیادی را از دست دادیم
چهارشنبه 7 فروردين 1398 - 03:50:58
پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: در دیدار مقابل ذوب آهن، موقعیت های زیادی را از دست دادیم که تبدیل به گل نشد.
به گزارش ایرنا، امیر قلعه‌نویی، عصر سه شنبه در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل تیم ذوب آهن در شهرآورد اصفهان با بیان اینکه تیم ما از شرایط مسابقه به دور بود، افزود: وقتی در فوتبال از فرصت ها استفاده نشود باید بازنده میدان شد.
وی گفت: در این دیدار بدون دادن موقعیت به تیم حریف، دو امتیاز از دست دادیم.
سرمربی سپاهان با بیان اینکه تیم ما روی ارسال70 متری یک توپ گل خورد که تعجب برانگیز است، افزود: به هر حال تیم ما، تیم سپاهان است و باید به هر شکل ممکن به آن ظلم شود.
وی گفت: در این دیدار مدافعان ما خوب عمل کردند و تیم ذوب آهن که در حال حاضر در شرایط خوبی قرار دارد، نتوانست یک صحنه خوب خلق کند.
قلعه‌نویی تصریح کرد: در این دیدار، موقعیت حساسی از سوی تیم ذوب آهن ایجاد نشد.
وی در باره به ثمر نرسیدن پنالتی تیمش توسط تصریح کرد: تیم ما در ایجاد موقعیت نسبت به نیم‌ فصل اول لیگ بهتر عمل می کند اما از روی بد شانسی توپ هایمان گل نمی شود.
سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در این نشست خبری با تسلیت به خانواده هموطنانی که عزیزانشان را در سیل های اخیر کشور از دست داده اند، افزود: عواید دیدار امروز برای کمک به هموطنان سیلزده کشور اختصاص یافت.
به گزارش ایرنا، دیدار معوقه تیم های سپاهان و ذوب آهن از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور که عصر امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
6027/8114

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93263/سرمربی-سپاهان--موقعیت-های-زیادی-را-از-دست-دادیم
بستن   چاپ