پیام سپاهان
سرمربی فوتبال ذوب آهن:
بازیکنان جوان تیم ما راهگشا هستند
چهارشنبه 7 فروردين 1398 - 03:51:02
پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازیکنان جوان این تیم قابل اعتماد بوده و و می توانند برای تحقق اهداف ما راهگشا باشند.
به گزارش ایرنا، علیرضا منصوریان روز سه شنبه پس از تساوی یک بر یک شهرآورد اصفهان در دیدار معوقه از هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر، در نشست خبری افزود: دیدار امروز با سپاهان اولین شهرآورد اصفهان بود که تجربه کردم و هر دو تیم برای پیروزی تلاش زیادی کردند.
وی با بیان اینکه ضربات بازیکنان ما در نیمه اول با بی دقتی همراه بود، اظهارداشت: در ابتدای این دیدار هر دو تیم قصد داشتند بازی را کنترل کنند و ما باید این بازی را با تمرکز بالایی کنترل می کردیم.
منصوریان با بیان این که در این دیدار اگر ضربه پنالتی تیم سپاهان گل می شد شرایط ما سخت می شد ، افزود: در نیمه دوم بر بازی مسلط بودیم، این دیدار بازی خارج از خانه برای ما بود که توانستیم یک امتیاز را بگیریم.
سرمربی ذوب آهن با بیان این که بازیکنان جوان اگر در این دیدار دقت بیشتری داشتند می توانستند حتی پیروز میدان شوند، گفت: از این که در این دیدار با بازیکنان جوان توانستیم به بازی برگردیم و نتیجه را عوض کنم خوشحالم.
وی با اشاره به داوری این دیدار خاطرنشان کرد : با تمام اتفاقات بازی به داوری احترام می گذارم و اگر هم بازنده هم می شدم اعتراضی نداشتم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به این که تیم ذوب آهن بازیکنان جوان زیادی دارد که قابل اعتماد هستند، گفت: همین روند را به خوبی ادامه می دهیم، بازیکنانم با وجود سن کم تلاش زیادی در این دیدار کردند و از همه آن ‌ها راضی ام.
منصوریان با بیان این که هر دو تیم سپاهان و ذوب آهن از نظر امکانات قوی هسـتند، تصریح کرد: ورزشگاه نقش جهان اصفهان هم یکی از سه ورزشگاه اول ایران است و امکانات خوبی دارد.
وی با بیان این که در اصفهان فوتبال با استانداردهای فوتبالی برگزار می‌ شود ، گفت: در این راستا باید به مسئولان استان تبریک گفت.
سرمربی ذوب آهن با اشاره به اعتراض اوساگوانا بازیکن تیم ذوب آهن از تعویض شدنش در این بازی ، تصریح کرد: این حرکت به هر دلیلی که باشد مورد قبول ما نیست و با او برخورد خواهد شد.
منصوریان با اشاره به بازیکن گلزن خود ارسلان مطهری گفت: این بازیکن روزهای فوتبال خوبی را در حال طی کردن است و با نظمی که دارد می تواند موفق شود.
به گزارش ایرنا، از دیدار معوقه از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور دیدار تیم های سپاهان و ذوب آهن اصفهان از ساعت 16 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد و در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
8114/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93264/بازیکنان-جوان-تیم-ما-راهگشا-هستند
بستن   چاپ