پیام سپاهان
سرمربی سپاهان:
هر تیمی به سپاهان می‌رسد بیانیه صادر می‌کند
چهارشنبه 7 فروردين 1398 - 03:51:28
پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: حساسیت‌ها روی سپاهان بیشتر است و هر تیمی که به سپاهان می‌رسد بیانیه صادر می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر ، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی شاگردانش در برابر تیم ذوب آهن در بازی معوقه از هفته نوزدهم لیگ برتر در نشست خبری اظهار داشت: ما موقعیت‌های زیادی از جمله پنالتی داشتیم که متأسفانه آنها را از دست دادیم و این قانون فوتبال است که اگر از موقعیت‌های خود استفاده نکنیم تنبیه می شویم و همینطور هم شد و ما 2 امتیاز را از دست دادیم.
وی این نتیجه را طبیعی دانست و ادامه داد: این بازی را ما باید پیش از این انجام می‌دادیم اما برنامه‌ریزی کردند که در تعطیلات انجام بشود و ما از شرایط مسابقه دور بودیم و این نحوه بازی و این نتیجه طبیعی به نظر می‌رسد ولی مشکلی نیست چراکه ما سپاهان هستیم و باید هر طور شده است به ما ظلم بشود.
سرمربی سپاهان ادامه داد: با اینکه دو امتیاز از دست دادیم اما من باید از تیم داوری که عملکرد بسیار خوبی داشت فکر کنم و همین طور از باشگاه ذوب آهن پیش از این بازی بیانیه صادر کرد و پست گذاشت.
وی با بیان اینکه ذوب‌آهن موقعیت چندانی نداشت افزود: با ذوب آهنی بازی می‌کردیم که در شرایط ایده‌آلی قرار داشت اما بازیکنان ما اجازه خلق موقعیت به آنها ندادند و ذوب آهن حتی یک موقعیت خطرناک هم نداشت. خوشبختانه خط دفاعی ما بسیار خوب کار کردند و تنها در نیمه اول در پشت محوطه جریمه چند خطا به حریف دادند که من بین دو نیمه این نکته را به آنها متذکر شدم و این مشکل در نیمه دوم دیگر تکرار نشد ولی متأسفانه روی یک ارسال 70 متری گل خوردیم و این موقعیت نباید گل می‌شد.
قلعه‌نویی بدشانسی را حامل گل نشدن موقعیت‌های سپاهان عنوان کرد و ادامه داد: در نیم فصل دوم شرایط امتیازی بسیار سخت می‌شود ولی با این حال سینما در نیم فصل دوم موقعیت‌های بیشتری خلق کرده است اما با بدشانسی آنها را از دست داده است توپ‌های ما از 3 متری و 6 متری و حتی پنالتی از دست می‌رود.
وی به بیانیه باشگاه ذوب‌آهن پیرامون تیم داوری این مسابقه که چند روز پیش منتشر شد اشاره و خاطر نشان کرد: متأسفانه حساسیت‌ها روی سپاهان بیشتر است و هر تیمی که به سپاهان می‌رسد بیانیه صادر می‌کند و من نمی دانم فلسفه صدور این بیانیه چه بود اما از باشگاه ذوب‌آهن که تاکنون بیانیه نداده بود تعجب می‌کنم که به سپاهان که رسید هم بیانیه صادر کرد و هم پست گذاشت. پس از بازی هم طوری شادی کردند که من تصور کردم قهرمان شده‌اند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93269/هر-تیمی-به-سپاهان-می‌رسد-بیانیه-صادر-می‌کند
بستن   چاپ