پیام سپاهان
سرمربی ذوب‌آهن:
اوساگوانا تنبیه می‌شود/ مقابل سپاهان مالک بازی بودیم
چهارشنبه 7 فروردين 1398 - 03:51:29
پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: اسوساگوانا به دلیل اعتراض به تعویض خود تنبیه مالی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، علیرضا منصوریان پس از تساوی دو تیم سپاهان و ذوب آهن در بازی معوقه از هفته نوزدهم لیگ برتر در نشست مطبوعاتی اظهار داشت: این نخستین شهرآورد اصفهان بود که من تجربه می‌کردم و نسبت به داروی تهران از همان ابتدای بازی متفاوت بود چراکه در تهران ابتدا کار فیزیکی و پس از آن کار فنی انجام می‌شد اما در این شهرآورد از ابتدا هر دو تیم در پی این بودند که جریان بازی را به کنترل خود در بیاورند. در مجموع بازی خوب و با کیفیت بود و ذوب آهن از 90 دقیقه 70 دقیقه مالک بازی بود.
وی ادامه داد: ما می‌دانستیم که در زمین حریف بازی می‌کنیم و هواداران کمتری نسبت به سپاهان خواهیم داشت و باید چند بازیکن ذوب آهن را به طور ویژه مهار می‌کردیم که خوشبختانه این اتفاق به خوبی افتاد حتی می‌توانستیم خیلی زودتر به گل برسیم. در نیمه نخست چندین ضربه کرنر را با بی دقتی از دست دادیم اما در نیمه دوم این بی دقتی برطرف شد و توانستیم بعد بازی به خوبی مسلط شویم .
سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به پنالتی سپاهان بیان کرد: زمانی که به سود تیم سپاهان پنالتی اعلام شد برای ما بسیار خطرناک بود و می‌توانست جریان بازی را به کلی عوض کند اما خوشبختانه این اتفاق نیافتاد و جوانان ما موفق شدند به بازی برگردند که از آنان تشکر می‌کنم.
وی با ابراز رضایت از بازیکنانش افزود: خوشبختانه از لحاظ تاکتیکی از بازیکنان بسیار راضی هستم و اگرچه مسیر سختی را پیش رو داریم بسیار تلاش می‌کنیم با همین رویه پیش خواهیم رفت.
منصوریان با اشاره به داوری بازی افزود: من به بازیکنانم هم گفتم که ما از صحنه پنالتی بسیار دور بودیم و نمی‌توانیم نظری بدهیم و همیشه به داوری احترام می‌گذاریم و حتی اگر این پنالتی به گل تبدیل می‌شد و ما بازنده این دیدار می‌شدیم باز هم با تمام وجود به داوری احترام می‌گذاشتیم همچنین در مورد کارت زرد دوم محمدرضا عباسی که منجر به اخراج وی شد من از صحنه دور بودم و نمی‌توانم در مورد آن نظری بدهم قصد ندارم در مورد داوری نظری بدهم.
وی به تمجید از بازیکنان جوانش پرداخت و افزود: از عملکرد بازیکنانم بسیار راضی هستم و معتقدم بازیکنانم نسبت به سن پایین خود فوق‌العاده بازی کردند و از نام سپاهان نترسیدند و با تمام احترامی که برای سپاهان و سرمربی این تیم قائلم معتقدم امروز ذوب آهن خیلی برتر از سپاهان بود.
سرمربی سبز پوشان با اشاره به کیفیت ورزشگاه نقش جهان توضیح داد: خوشبختانه اصفهان از نظر امکانات شرایط خوبی را دارد و هم ورزشگاه فولاد شهر و هم ورزشگاه نقش جهان از برترین ورزشگاه‌های کشور هستند و دیگر تیم‌هایی که به این شهر می‌آیند دغدغه خاصی نخواهند داشت.
وی با اشاره به رفتار اساگوانا پس از تعویض افزود: رفتار او به هر علتی پسندیده نیست و اگر او از عملکرد خود راضی نیست باید سر خود را به دیوار بزنند قطعاً این بازیکن تنبیه مالی خواهد شد ولی ما شرایط اینکه او را از نظر بازی تنبیه کنیم نداریم ولی به طور کلی اگر بازیکنان خاطی را تنبیه کنیم به خوبی با شرایط انضباطی باشگاه کنار می‌آیند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93270/اوساگوانا-تنبیه-می‌شود--مقابل-سپاهان-مالک-بازی-بودیم
بستن   چاپ