پیام سپاهان
مردم خواهان وحدت و همدلی بین مسئولان هستند
چهارشنبه 7 فروردين 1398 - 12:07:26
پیام سپاهان - اصفهان- رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: جامعه اسلامی، انقلاب و مردم خواهان وحدت و همدلی بین مسئولان برای رفع مشکلات و معضلات و دوری از اختلاف هستند.
به گزارش ایرنا، آیت‌الله العظمی حسین مظاهری در دیدار نوروزی عباس رضایی استاندار اصفهان با ایشان در دفتر کارش افزود: اختلاف و ناهماهنگی‌ ها میان مسئولان کشور باید در مسیر خدمت به مردم کنار گذاشته شود.
وی بیان کرد: اگر وحدت، کار مضاعف و پاسخ به مطالبات مردمی توسط مسئولان مورد توجه قرار گیرد بسیاری از مشکلات کشور رفع و وضعیت جامعه بهبود می یابد.
این مرجع تقلید با اشاره به اینکه مشکلات و موانع پیش روی نظام و کشور در 40 سال گذشته با همت مضاعف و تدابیر مسئولان رفع شد، تصریح کرد: عبور از چالش های امروز جامعه نیز با سعی و تلاش و اتکا به قدرت الهی انجام شود و آینده کشور امیدوار کننده خواهد بود.
وی امید به لطف الهی را مایه انگیزه خدمت به مردم بیان کرد و گفت: با امید به آینده، مدیران و کارگزاران نظام برای خدمت به جامعه تلاش کنند که پاسخ به مطالبات و گرفتاری های هم وطنان رضایت خداوند و امام زمان(عج) را به همراه دارد.
آیت الله مظاهری با اشاره به صبر و فهم ملت ایران، یادآورشد: این چنین ملتی شایسته خدمت بیشتر و
ارائه خدمات در عرصه های مختلف هستند و مسئولان برای جلب رضایت و قدردانی از این همراهی و صبر مردم اقدامات اساسی انجام دهند.
وی در این دیدار که روز گذشته برگزار شد به جانباختن هموطنان و خسارت های وارده ناشی از سیل اشاره و بیان کرد: برای بازماندگان این حوادث صبر و سلامتی آرزو دارم و این چنین وضعیتی صحنه آزمایش برای مسئولان بوده و به هر صورتی برای رفع مشکل تلاش کنند.
7131/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93276/مردم-خواهان-وحدت-و-همدلی-بین-مسئولان-هستند
بستن   چاپ