پیام سپاهان
کمک های امدادی اصفهان به استان های سیل زده ارسال شد
چهارشنبه 7 فروردين 1398 - 12:07:27
پیام سپاهان - اصفهان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان از ارسال کمک های امدادی از این استان به مناطق سیل زده کشورخبر داد.
محسن مومنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 900 بسته غذایی و موکت به استان های گلستان، خوزستان، چهار محال و بختیاری و لرستان ارسال شد.
وی در تشریح جزییات کمک های ارسالی گفت: یک محموله 350 بسته غذایی یک ماهه و 200 بسته غذایی 72 ساعته به استان خوزستان و 350 بسته غذایی به استان های چهار محال و بختیاری و لرستان ارسال شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان افزود: همچنین 2 هزار تخته موکت به استان گلستان و یکهزار و 800 تخته نیز به خوزستان ارسال شد.
وی خاطرنشان کرد: تمامی تیم‌های امداد و نجات، کوهستان و سیلاب برای پاسخگویی به هرگونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب ‌دیدگان در پایگاه‌های استان مستقر شده‌اند.
مومنی همچنین با اشاره به امداد رسانی جمعیت هلال احمر به حادثه دیدگان سیل و آبگرفتگی ناشی از بارش های 48 ساعت گذشته در استان اصفهان گفت: بر اثر این حوادث برخی از نقاط شهرهای شهرضا، سمیرم، دهاقان، تیران و کرون، شاهین شهر و کوهپایه اصفهان دچار سیلاب و آبگرفتگی شدند.
وی یادآور شد: در این حوادث جمعیت هلال احمر استان با استفاده از توان و ظرفیت 148 نجاتگر و امدادگر و به کارگیری 48 دستگاه خودرو کمک دار،102 دستگاه کف کش و موتور پمپ و 16 دستگاه آمبولانس اقدام به امداد رسانی به آسیب دیدگان کرده و 318 مسافر در راه مانده توسط عوامل امدادی این جمعیت اسکان اضطراری داده شدند.
مومنی خاطرنشان کرد: امدادگران در 42 پایگاه امداد و نجات بین شهری و مراکز شعب به صورت شبانه ‌روزی مستقر هستند.
بارش های جوی در روزهای اخیر سبب جاری شدن سیل و آبگرفتگی معابراغلب شهرها و روستاهای استان اصفهان شد.
6022/ 6994

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93277/کمک-های-امدادی-اصفهان-به-استان-های-سیل-زده-ارسال-شد
بستن   چاپ