پیام سپاهان
مطهری همچنان گل می زند؛
مهاجمی که عصای دست علیرضا منصوریان شده است
چهارشنبه 7 فروردين 1398 - 12:18:04
پیام سپاهان - امیر ارسلان مطهری زننده تک گل تیم ذوب آهن برابر سپاهان بود تا این مهاجم سبزپوشان همچنان روی نوار گلزنی قدم بردارد.

به گزارش خبرنگار مهر ، ارسلان مطهری مهاجم تیم ذوب آهن در دقیقه 85 دربی اصفهان گلزنی کرد تا نه تنها رشته‌های سپاهان برای پرواز به صدر پنبه شود، بلکه خودش تبدیل به بهترین گلزن فصل ذوب آهن شود.
مطهری بعد از یک نیم فصل بد توأم با دوران مصدومیت در ذوب آهن، نیم فصل دومی خوب را با این تیم تجربه می‌کند. این بازیکن که در لیگ قهرمانان آسیا هم برای تیمش خوب گل می‌زند، زننده همه گل‌های سپاهان در نیم فصل دوم است تا یک تنه بار خط حمله سبز پوشان را بر دوش بکشد.
مطهری در نیم فصل دوم یک گل به پدیده، 2 گل به استقلال خوزستان و یک گل هم سپاهان زد تا جمع گل‌های زده‌اش را در این نیم فصل به عدد 4 برساند و به تنهایی بهترین گلزن ذوب آهن در این فصل باشد.
مهاجم 26 ساله ذوب آهن که در تیم نفت تهران با علیرضا منصوریان به فوتبال ایران معرفی شد و به اوج رسید، بعد از پشت سر گذاشتن یک دوران افت، بار دیگر در تیمی که منصوریان هدایت آن را بر عهده دارد به اوج رسیده است.
وی به جز 4 گلی که در لیگ برتر برای ذوب آهن به ثمر رسانده، در لیگ قهرمانان آسیا هم یک گل با ارزش و 3 امتیازی برابر النصر عربستان در مرحله گروهی و یک گل هم برابر الغرافه در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند تا شمار گل‌های زده‌اش در این فصل با پیراهن ذوب آهن را به عدد 6 برساند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93280/مهاجمی-که-عصای-دست-علیرضا-منصوریان-شده-است
بستن   چاپ