پیام سپاهان
تا ششم فروردین ماه؛
17 هزار گردشگر از بناهای تاریخی شهرستان اردستان بازدید کردند
چهارشنبه 7 فروردين 1398 - 22:14:38
پیام سپاهان - اردستان- فرماندار اردستان گفت: طبق آمار ثبت شده تا ششم فروردین 98 بیش از 17 هزار نفر از بناهای تاریخی شهرستان اردستان بازدید داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر ، حمید رضا تأملی ظهر چهارشنبه در جلسه خدمات سفر در فرمانداری اردستان اظهار داشت: شهرستان اردستان در مقوله رونق گردشگری در ابتدای یک راه مهم قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه اظهار نظرها و فضا سازی های مختلف از طرف بعضی افراد نمی‌تواند در مسیر راه پیشرفت شهرستان اردستان خللی ایجاد کند و اردستان باید شاخص‌های پیشرفت خود را ارتقا دهد، ابراز داشت: مطالبه گری دو رکن اساسی دارد که هر کس می‌خواهد وارد آن شود باید از موضوع مورد هدف و فرد یا دستگاه مطالبه شونده هم اطلاعات کافی را کسب کرده باشد.
فرماندار اردستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: مسافران نوروزی امسال از چهار بنای شاخص شهرستان همچون مسجد جامع اردستان، قنات دو طبقه، مسجد جامع و موزه زواره بیشترین بازدید را داشته‌اند که طبق آمار ثبت شده بیش از چهار هزار و 300 نفر بازدید از این بناها انجام شده است.
بازدید 17 هزار گردشگر از بناهای تاریخی شهرستان اردستان
وی ابراز داشت: طبق آمار ثبت شده تا ششم فروردین 98 بیش از 17 هزار نفر از بناهای تاریخی شهرستان اردستان در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد بازدید داشته‌اند که با توجه به دور دوم سفرها این آمار به یقین افزایش خواهد یافت.
تأملی با بیان اینکه در شش روز اول نوروز بیش از 13 هزار و 100 نفر اقامت در اردستان ثبت شده افزود: این اقامت‌ها در هتل، رستوران، مدارس و سایر مکان‌های پیش بینی شده همچون پارک‌ها، مساجد و حسینیه‌ها بوده است.
وی اعلام داشت: با توجه به اینکه در موضوع بهداشت محیط باید موارد با جدیت پیگیری شود، مسئولان نظارتی بیش از 728 بازدید بین راهی از رستوران‌ها و اماکن عرضه غذا به مسافران انجام دادند که در این زمینه دو مورد تعطیلی 48 ساعته منظور و 12 نفر نیز به دادگاه معرفی شدند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93300/17-هزار-گردشگر-از-بناهای-تاریخی-شهرستان-اردستان-بازدید-کردند
بستن   چاپ