پیام سپاهان
استاندار:
هماهنگی مدیریتی مانع بروز بحران سیل در اصفهان شد
پنجشنبه 8 فروردين 1398 - 07:20:38
پیام سپاهان - اصفهان- استاندار اصفهان گفت: هماهنگی های مدیریتی مانع از بروز بحران سیل در این استان و این پدیده طبیعی با کمترین مشکل سپری شد.
به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز چهارشنبه در دیدار نوروزی با آیت الله محمد ناصری استاد اخلاق حوزه علمیه اصفهان افزود: پیش بینی های قبلی و هم افزایی بین بخشی بین دستگاه های اداری و عضو ستاد مدیریت بحران مانع از بروز مشکل و اختلال در استان اصفهان شد.
وی بیان کرد: تیم های خدمات رسان در حال آماده باش برای بارش های بعدی هستند و تمهیدات لازم برای مسافران و گردشگران نوروزی در صورت بروز باران شدید پیش بینی شده است.
استاندار اصفهان با اشاره به وضعیت مسافران وگردشگران، یادآورشد: با ساماندهی و اسکان مسافران در مکان های سرپوشیده میهمانوازی خوبی از آن ها شد و بارش های شدید و سیلاب ها تلفات انسانی نداشت.
وی با اشاره به خشکسالی های پیاپی در استان اصفهان یادآورشد: بارش های زمستان و بهاری بخش زیادی از کمبود آب در استان را پاسخ داده و با توجه به بارندگی های آینده، مشکل کمتری در تامین آب شرب و کشاورزی در سال 98 خواهیم داشت.
در این دیدار آیت الله ناصری بر خدمت بیشتر به مردم توسط مسئولان تاکید کرد و گفت: اگر این خدمت رسانی صادقانه و با تدبیر باشد آنگاه رضایت الهی و امام زمان(عج) نیز کسب می شود و عاقبت به خیری برای مسئولان خواهد داشت زیرا خدمت به مردم از اجر عظیمی برخوردار است.
استاد اخلاق حوزه علمیه خاطرنشان کرد: تمامی رفتار و اعمال انسان ها به نظر معصومین(ع) می رسد و خداوند ناظر بر رفتار ما است و اگر کوتاهی در انجام وظیفه باشد آنگاه برای جبران آن چیزی نداریم.
استاندار اصفهان در سال جدید با شخصیت های بزرگ دینی و حوزه های علمیه اصفهان از جمله آیت الله مظاهری و آیت الله ناصری دیدار کرد.
بر اساس آمار موجود بارندگی های روز گذشته 250 میلی متر بارندگی در سرشاخه های زاینده رود ثبت شده که حجم زیادی آب را به پشت سد زاینده رود منتقل شده و احتمال دارد که در ساعت های آینده دبی زاینده رود در شهر اصفهان به 110 متر مکعب در ثانیه افزایش پیدا کند.
سیلاب به 370 واحد مسکونی و بخشی از پل های مواصلاتی این استان را خسارت وارد کرده است.
7131/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93309/هماهنگی-مدیریتی-مانع-بروز-بحران-سیل-در-اصفهان-شد
بستن   چاپ