پیام سپاهان
فناوری های نوین در روابط عمومی ها بکار گرفته شود
پنجشنبه 8 فروردين 1398 - 16:38:40
پیام سپاهان - اصفهان- استاندار اصفهان گفت: فناوری های نوین و تولیدات دیجیتال جوانان و شرکت های دانش بنیان در فعالیت های روابط عمومی سازمان و نهادها بکار گرفته شود.
به گزارش ایرنا، عباس رضایی شامگاه روز چهارشنبه در نشست با اعضای ستاد چهاردهمین جشنواره روابط عمومی سازمان و نهادهای استان افزود: بکارگیری فناوری های نوین در حوزه روابط عمومی ها به نوآوری در این حوزه و حمایت از فعالیت های دانش بنیان و در راستای شعار رونق تولید منجر می شود.
وی بیان کرد: نوآوری، جدید و به روز بودن و ایجاد نشاط خبری را از مهمترین شاخص های ارزیابی برای این جشنواره لازم است و بر این محورها عملکرد این نهادها توسعه پیدا خواهد کرد.
استاندار اصفهان ادامه داد: نشاط خبری در کنار نقد سازنده با بیان نقاط مثبت مهم است که اصحاب رسانه و مدیران و کارشناسان روابط عمومی ها هم سو با شعار سال، ‌امید و نشاط را به سوی بخش تولید هدایت کنند.
وی با بیان اینکه فرصت و ظرفیت هایی که در بخش تولید، تجارت و خدمات وجود دارد باید برای همه مردم تبیین شود، تصریح کرد: بیان این موضوعات همراه با دستاوردهای نظام امید به آینده و اعتماد در جامعه را افزایش می دهد.
رضایی جایگاه روابط عمومی در هر سازمانی به عنوان چشم و مغز آن نهاد معرفی کرد و گفت: این جایگاه باید حفظ و اهمیت آن برای مدیران کل، معاونین و دیگر مسئولان آن ها تبیین شود.
وی رعایت اخلاق حرفه ای و احترام به مخاطب را با بهره گیری درست و کاربردی از فضای مجازی مهم ارزیابی کرد و افزود: رعایت اخلاق حرفه ای و دوری از تعصبات شخصی از بروز شایعه و آسیب به فضای روانی در جامعه جلوگیری می کند.
وی اضافه کرد: بعضی از افراد به دنبال زیرسوال بردن اقدامات دولت هستندکه با اطلاع رسانی دقیق و به موقع می توان از این تخریب و ترویج ناامیدی در جامعه جلوگیری کرد.
چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های سازمان و ادارات خدماتی و دولتی استان اصفهان اردیبهشت ماه برگزار می شود.
7131/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93321/فناوری-های-نوین-در-روابط-عمومی-ها-بکار-گرفته-شود
بستن   چاپ