پیام سپاهان
بیشتر تصادفات رانندگی در شرق اصفهان اتفاق افتاد
پنجشنبه 8 فروردين 1398 - 16:38:42
پیام سپاهان - اصفهان- فرمانده پلیس راه اصفهان گفت: از ابتدای شروع مسافرت های نوروزی 25 اسفند تا ششم فروردین 20 نفر در تصادفات رانندگی جان باختند که بیشتر آنها در محورهای شرقی این استان اتفاق افتاده است.
سرهنگ حسین پورقیصری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : بیشتر این جان باختگان مربوط به جاده های نایین و خور هستند که این موضوع نیاز به آسیب شناسی دارد.
وی با اشاره به حادثه رانندگی که روز گذشته به کشته شدن سه نفر در جاده خور به فرخی در شرق اصفهان منجر شد، تصریح کرد: این جاده 2 بانده است و بررسی های اولیه نشان می دهد که خستگی، خواب آلودگی و بی احتیاطی در این حادثه ها موثر بوده است.
روز سه شنبه ششم فروردین بر اثر برخورد 2 دستگاه سواری پراید و دوو در کیلومتر 12 جاده خور به فرخی واقع در شهرستان خور و بیابانک سه کشته و پنج نفر مصدوم شدند.
پورقیصری بدون اشاره به میزان درصدها اضافه کرد: تعداد جان باختگان سوانح رانندگی در استان اصفهان در مقایسه با متوسط کشوری، کمتر است.
رییس پلیس راه اصفهان با بیان این که اکنون تردد در همه محورهای استان بطور عادی در جریان است، گفت: جاده های غرب اصفهان مشکل خاصی ندارند.
وی بیشترین تردد در 2 روز اخیر را در محورهای شیراز به اصفهان، اصفهان به تهران، اصفهان به شهرکرد و اصفهان به مورچه خورت اعلام کرد.
استان اصفهان دارای 11 هزار و 500 کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.
تعداد جان باختگان سوانح رانندگی در استان اصفهان از 25 اسفند تا اول فروردین امسال، هفت نفر بود.
3011/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93323/بیشتر-تصادفات-رانندگی-در-شرق-اصفهان-اتفاق-افتاد
بستن   چاپ