پیام سپاهان
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تاکید کرد:
ضرورت دوبانده شدن مسیر چادگان
پنجشنبه 8 فروردين 1398 - 16:49:20
پیام سپاهان - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بر اصلاح و تغییر اساسنامه سازمان عمران زاینده رود و همچنین توجه ویژه به مسائل فرهنگی و اجتماعی در این منطقه تاکید کرد و گفت: در توافق صورت گرفته با اداره کل راه و شهرسازی باید نسبت به دوبانده شدن مسیر چادگان تلاش شود.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از استانداری اصفهان، در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان عمران زاینده رود، بر توجه ویژه به مسائل فرهنگی و اجتماعی در این منطقه تاکید و اظهار کرد: هیئت مدیره و شهردار چادگان می توانند در حل مسائل و مشکلات این سازمان یاری دهنده باشند و باید از توان آنان استفاده شود.
وی ایجاد درآمد پایدار برای این مجموعه را مهم خواند و افزود: در حال حاضر ساخت و ساز در این مجموعه کاهش یافته و بخشی از تاسیسات نیز مستهلک و هزینه بر شده است که باید بتوان با ایجاد درآمد پایدار در منطقه، نسبت به اداره مجموعه اقدام کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان به فعال شدن فاز 2 مجموعه دهکده زاینده رود اشاره کرد و گفت: در سال های گذشته اقدامات کارشناسی در احداث مجموعه در نظر گرفته شده بود و نباید تحت هیچ شرایطی از ضوابط خارج شد.
وی با تاکید بر تعامل سازمان عمران زاینده رود و شهرداری چادگان، اظهار کرد: نباید به ارتباط صمیمی موجود خدشه ای وارد شود و باید این تعامل با دستگاه های اجرایی داخل شهر وجود داشته باشد.
غلامی با تاکید بر ضرورت بررسی اساسنامه، اصلاح و تغییر اساسنامه با توجه به اهدافی که برای سازمان عمران زاینده رود در نظر گرفته شده، گفت: در سال های گذشته سازمان تا حدودی از اهداف اصلی خود فاصله گرفته است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه حوزه کاری سازمان عمران زاینده رود تنها در محدوده شهرستان چادگان نیست، تاکید کرد: شهرها و شهرداری های واقع در مسیر زاینده رود در محدوده خدمات این سازمان قرار می گیرند و باید با تشکیل شورای سازمان با حضور تمام شهرداری های مسیر رودخانه زاینده رود در استان، نسبت به ساختار جدید اقدام کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با بیان اینکه در توافق صورت گرفته با اداره کل راه و شهرسازی باید نسبت به دوبانده شدن مسیر تلاش شود، تصریح کرد: راه موجود جوابگوی نیاز مسافران و گردشگران نیست و مرکز تمام شهرستان ها تا مرکز استان باید به صورت دو بانده باشد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93328/ضرورت-دوبانده-شدن-مسیر-چادگان
بستن   چاپ