پیام سپاهان
فرمانده انتظامی کاشان خبر داد؛
کشف 525 کیلوگرم تریاک آماده عرضه در کاشان/2 قاچاقچی دستگیر شدند
پنجشنبه 8 فروردين 1398 - 16:49:33
پیام سپاهان - کاشان - فرمانده انتظامی کاشان از کشف و ضبط 525 کیلوگرم تریاک آماده عرضه در کاشان خبر داد و گفت: دو قاچاقچی در این ارتباط دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر ، نیروی انتظامی در ایام ویژه سال همچون نوروز با اتخاذ تدابیر لازم در برقراری نظم و امنیت هرچه بیشتر و آرامش و آسایش خاطر مسافران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و از طرق مختلف نسبت به ارائه هشدارهای لازم اقدامات لازم را انجام می‌دهد.
سرهنگ علی پورکاوه در گفت و گو با خبرنگار مهر ، از کشف بیش از 525 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک آماده عرضه در کاشان خبر داد و اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشان در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی کنترل خودروهای ورودی به شهرستان کاشان به یک دستگاه کامیون به رانندگی فردی 38 ساله و سرنشینی فردی 34 ساله به مقصد کاشان مظنون شدند.
وی افزود: مأموران طی بازرسی از خودرو مقدار 525 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک آماده عرضه را که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو مخفی شده بود، کشف و ضبط کردند و متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت طی مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.
دستگیری سارقان حرفه‌ای داخل خودرو در کاشان
دستگیری سارقان حرفه‌ای داخل خودرو در کاشان فرمانده انتظامی کاشان از دستگیری سارقان حرفه‌ای داخل خودرو در کاشان خبر داد و ابراز داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در مقابل هتل‌ها و رستوران‌های سطح شهرستان کاشان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقین در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی از شناسایی سارقان حرفه‌ای 28 ساله و 32 ساله توسط مأموران آگاهی شهرستان کاشان خبر داد و گفت: پس از شناسایی سارقان با هماهنگی مقام محترم قضائی به مخفیگاه نامبردگان ورود پیدا کرده و طی عملیاتی ضربتی دستگیر شدند که تاکنون به 6 فقره سرقت اعتراف کردند.
دستگیری سارقان احشام در راوند کاشان
راوند کاشان پورکاوه ضمن اشاره به دستگیری سارقان احشام در راوند کاشان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در منطقه راوند کاشان مراتب شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه با تلاش و بکارگیری اقدامات فنی و پلیسی توسط مأموران آگاهی سارق شناسایی شد، افزود: مأموران آگاهی این فرماندهی سارقی 45 ساله را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند و طی تحقیقات از نامبرده تاکنون به 6 فقره سرقت احشام اعتراف کرده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93336/کشف-525-کیلوگرم-تریاک-آماده-عرضه-در-کاشان-2-قاچاقچی-دستگیر--شدند
بستن   چاپ