پیام سپاهان
فرمانده انتظامی شهرستان بوئین و میاندشت:
بی احتیاطی پدر و مادر برای کودک حادثه آفرید
پنجشنبه 8 فروردين 1398 - 16:49:34
پیام سپاهان - اصفهان - فرمانده انتظامی شهرستان بوئین و میاندشت از تصادف یک دستگاه سواری پراید با کودکی 8 ساله در غفلت و بی احتیاطی پدر و مادرش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس اصفهان، سرهنگ علیرضا طاهری اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تصادف یک پراید با کودکی در محور نوغان-الیگودرز بلافاصله گشت انتظامی به محل اعزام شد.
وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد پدر و مادر، کودک 8 ساله را که در خودرو خواب بوده به حال خود رها کرده و بیرون از خودرو در حال تفریح بودند که ناگهان کودک از خواب بیدار و وارد جاده اصلی می‌شود.
این مقام انتظامی ادامه داد: متأسفانه هنگامی که کودک به سمت پدر و مادر می‌دود بدون نگاه به اطراف وارد محور اصلی می‌شود و سواری پراید با او تصادف می‌کند.
سرهنگ طاهری با اشاره به اینکه صحنه تصادفات توسط کارشناسان تصادفات پلیس راه بررسی شد و علت وقوع حادثه اعلام می‌شود، ادامه داد: کودک مصدوم توسط مأموران اورژانس برای اقدامات پزشکی به بیمارستان منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بوئین و میاندشت در پایان به والدین توصیه کرد: همیشه و در همه حال مراقب کودکان و فرزندان شما به عنوان امانات الهی باشید و لحظه‌ای آنها را به حال خود وا نگذارید.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93338/بی-احتیاطی-پدر-و-مادر-برای-کودک-حادثه-آفرید
بستن   چاپ