پیام سپاهان
استاندار اصفهان:
"نشاط خبری برای رونق تولید" شعار امسالِ روابط عمومی‌ها باشد
جمعه 9 فروردين 1398 - 09:59:39
پیام سپاهان - استاندار اصفهان گفت: ”نشاط خبری برای رونق تولید” باید به عنوان شعار سال 98 روابط عمومی‌ها در نظر گرفته شود.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در دیدار با دست‌اندرکاران چهاردهمین جشنواره روابط عمومی‌های استان اصفهان، با اشاره به نقش موثر روابط عمومی ها در تحقق شعار سال، اظهار کرد: باید فرصت ها و ظرفیت هایی که در بخش تولید، تجارت و خدمات در کشور وجود دارد، برای همه مردم تبیین و روشنگری شود و روابط عمومی‌ها باید تلاش کنند تا هم سو با شعار سال، ‌امید و نشاط را به سوی بخش تولید هدایت کنند.
وی افزود: تاثیرگذاری و نقش روابط عمومی ها با بیان دستاوردهای نظام و ظرفیت های کشور در حوزه های مختلف از طریق رسانه ها، امید به آینده و اعتماد در جامعه را به دنبال دارد و بسیار با اهمیت است که از این ظرفیت ها در راستای انعکاس خدمات صادقانه مسئولان نظام استفاده کرد.
استاندار اصفهان ادامه داد: برای تبیین جایگاه این بخش، باید مدیران کل دستگاه های اجرایی و روابط عمومی ها تلاش کنند. روابط عمومی ها چشم و مغز ادارات هستند و باید این جایگاه حفظ شود.
وی با بیان اینکه فضای مجازی یک تهدید و یک فرصت برای روابط عمومی ها به شمار می رود، افزود: رعایت اخلاق حرفه ای و احترام به مخاطب با بهره گیری درست و کاربردی از فضای مجازی می تواند از بروز شایعات مختلف و برهم خوردن فضای روانی در جامعه جلوگیری کند.
رضایی با بیان اینکه برخی به دنبال زیرسوال بردن اقدامات دولت هستند، گفت: باید ایجاد نشاط خبری در استان مورد توجه جدی قرار گیرد و علاوه بر نقد سازنده، رسانه ای کردن نقاط مثبت در نظر گرفته شود.
استاندار اصفهان با اشاره به لزوم به کارگیری فناوری های نوین و تخصصی در حوزه روابط عمومی، گفت: باید از این فناوری ها و نرم افزارهای تخصصی که توسط جوانان و شرکت های دانش بنیان تولیده شده است در راستای رونق تولید در حوزه روابط عمومی استفاده شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93348/"نشاط-خبری-برای-رونق-تولید"-شعار-امسالِ-روابط-عمومی‌ها-باشد
بستن   چاپ