پیام سپاهان
امام جمعه موقت اصفهان:
مسوولان بیش از پیش با ظلم و فساد مبارزه کنند
جمعه 9 فروردين 1398 - 19:36:40
پیام سپاهان - اصفها - امام جمعه موقت اصفهان گفت:مسوولان نظام اسلامی باید بیش از پیش و با قوت و قدرت با هر گونه ظلم و ستمی مبارزه کنند.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی در نماز جمعه اصفهان افزود: وجود ظلم و فساد در جامعه باعث ایجاد یاس و ناامیدی در مردم می شود.
وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف دشمن، ترویج یاس و ناامیدی در جامعه است و مسوولان باید با عملکرد خود مانع بروز این امر در میان مردم شوند.
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به این که در روزهای گذشته منکرات و خلاف هایی در شهر دیده و گزارش شده است، اظهارداشت: مسوولان شهر نباید با عنوان خوشی مردم دست به هر اقدام خلافی بزنند و در مقابل آن سکوت کنند.
به گفته وی در روزهای گذشته عده ای در میدان انقلاب اصفهان به صورت مختلط اقدام به رقص و پایکوبی کردند.
حجت الاسلام میردادمادی با اشاره به این که باید به فکر مردم گرسنه و مستحق باشیم، بیان کرد : مسوولان باید شادی و خوشی را با ارائه پول، لباس و مواد غذایی به مردم مستحق ارائه کنند.
وی با بیان این که ملت ایران بیش از 300 هزار شهید در راه اسلام تقدیم کرد، خاطرنشان کرد: امروز نباید به عقب برگردیم و خاطره های بسیار وحشتناک زمان طاغوت را زنده کنیم.
امام جمعه موقت اصفهان با انتقاد از دوچرخه سواری بانوان در اصفهان اضافه کرد: ارائه دوچرخه به بانوان توسط شهرداری نوعی ترویج فساد است و همه مراجع تقلید هم این کار را جایز ندانسته اند.
وی با بیان این که اختلاط زن و مرد و ایجاد مزاحمت برای همسایگان حرام است، اضافه کرد: این گونه افراد باید بدانند که ملت ایران تا حدی در مقابل منکرات و بی حجابی ها ساکت می مانند.
حجت الاسلام میردادمادی تصریح کرد: مرزهای فرهنگی همچون مرزهای جغرافیایی نیاز به مراقبت دارد و شبیخون فرهنگی به مراتب خطرناکتر از حمله نظامی است.
وی اضافه کرد: دشمن نقشه های شومی برای ملت ایران کشیده و بدنبال این است که فرهنگ جامعه ما را به آرامی عوض کند.
امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه برخی از نخبگان به شعار 'مرگ بر آمریکا' اعتراض دارند، گفت: آمریکا دشمن اصلی و واقعی ملت ایران است و پیش از انقلاب خیانت های بسیاری به ایران اسلامی کرده است.
وی گفت: نباید از گفتن مرگ بر آمریکا بترسیم و این شعار باید در همه مساجد گفته شود.
حجت الاسلام میردادمادی افزود: انقلاب اسلامی با هدف احیای ارزش ها و عدالت اجتماعی جریان یافت و در این راه با قدرت به راه خود ادامه می دهد.
وی بیان کرد: عده ای در کشور حرف از کنار گذاشتن اقتدار موشکی و نظامی می زنند و مدام بودجه های قوای نظامی و انتظامی را کم می کنند.
امام جمعه موقت اصفهان افزود: کسانی که این حرف ها را می زنند بدنبال ایجاد تفرقه بین قوای مسلح هستند.
حجت الاسلام میردامادی با اشاره به این که ما با دل بستن به اروپایی ها و پیروی از فرهنگ غرب مخالفیم، اظهارداشت: همه باید زیر چتر اسلام ، رهبری و ولایت فقیه بیاییم و با ظلم و ستم مبارزه کنیم.
امام جمعه موقت اصفهان در ادامه با اشاره به سیل ویرانگر در استان های گلستان و مازندران اضافه کرد: این امتحان عظیم الهی برای همه ما بود.
وی گفت: مردم باید کمک های خود را از طریق موسسه های مورد پذیرش به سیل زدگان ارائه کنند.
وی با تسلیت شهادت امام هفتم امام موسی بن جعفر(ع) افزود: این امام بزرگوار دارای فضایل و کمالات بسیاری است که سال ها عمر خود را در اسارت بود و همواره تقوای خدا و اخلاص در عمل را پیشه کرد و در راه ترویج دین اسلام تلاش کرد.
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به فرا رسیدن عید مبعث در 27 رجب بیان داشت: خداوند در این روز رسالتش را بر حضرت محمد(ص) تمام و تمام علم و محبتش را بر بندگانش عطا کرد.
/6026/7150

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93350/مسوولان-بیش-از-پیش-با-ظلم-و-فساد-مبارزه-کنند
بستن   چاپ