پیام سپاهان
ترافیک در محورهای اصلی منتهی به اصفهان سنگین است
شنبه 10 فروردين 1398 - 05:55:18
پیام سپاهان - اصفهان- جانشین پلیس راه اصفهان گفت: همه محورهای مواصلاتی اصلی منتهی به اینم استان با ترافیک سنگین مواجه است.
سرهنگ اصغر زارع روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود : ترافیک در محور شیراز به اصفهان به ویژه در محدوده شهرضا به اصفهان سنگین است.
وی اظهارداشت: همچنین محدوده محور مَرغ به اصفهان با ترافیک فوق العاده سنگین همراه است و آزاد راه اصفهان- کاشان - قم و برعکس در 2مسیر رفت و برگشت و محور نجف آباد به الیگودرز با ترافیک سنگین گزارش شده است.
جانشین پلیس راه استان اصفهان بیان کرد: محورهای دلیجان به اصفهان، نایین به اصفهان و اصفهان به شهرکرد ( رفت و برگشت) با ترافیک نیمه سنگین است.
وی تصریح کرد: سایر محورها و جاده های استان اصفهان از ترافیک عادی و روان برخوردار است و در زمان حاضر مشکل خاصی وجود ندارد.
جانشین پلیس راه استان اصفهان گفت: امروز واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند در جاده نایین- اردکان جان یک مرد 35 ساله را گرفت.
وی از رانندگان خواست هنگام مسافرت به ازای هر 2 ساعت رانندگی حداقل 15 تا 20 دقیقه در یک مکان امن توقف و استراحت کرده و سپس به مسیر خود ادامه دهند.
زارع تصریح کرد : رانندگان از انجام تخلف های حادثه ساز از جمله سبقت، سرعت و تجاوز به چپ به خصوص در جاده های دو طرفه و استفاده از گوشی تلفن همراه در زمان رانندگی خودداری کنند.
جانشین پلیس راه استان اصفهان اضافه کرد : تمام محورهای ارتباطی استان اصفهان به وسیله خودرو های محسوس و نامحسوس رصد و در صورت وقوع هرگونه تخلف حادثه ساز بدون اغماض با رانندگان متخلف برخورد می شود.
استان اصفهان دارای 11 هزار و 500 کیلومتر راه است که به دلیل موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.
استان اصفهان دارای 399 کیلومتر آزاد راه، یکهزار و 659 کیلومتر بزرگراه، 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ و 29 کیلومتر آزاد راه است.
در تعطیلات نوروز سال گذشته 2 میلیون و 500 هزار مسافر به استان اصفهان سفرکردند.
7150/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93362/ترافیک-در-محورهای-اصلی-منتهی-به-اصفهان-سنگین-است
بستن   چاپ