پیام سپاهان
امام جمعه موقت اصفهان:
نقشه‌های دنیای استکبار علیه کشورمان تمامی ندارد
شنبه 10 فروردين 1398 - 06:07:29
پیام سپاهان - اصفهان – امام جمعه موقت اصفهان گفت: نقشه‌های دنیای استکبار علیه کشور ما تمامی ندارد و باید با تمان توان با نقشه های آنها مقابله کنیم چراکه گرگ درنده نیاز به رحم و مروت و مهربانی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر T حجت‌الاسلام مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: در ایام عید نوروز برخی از هموطنان ما گرفتار سیل شدند و نیروهای مسلح به فرمان رهبر معظم برای کمک به این مناطق اعزام شدند، این امر یک امتحان الهی برای همه ما نیز هست تا به یاری هم‌وطنانمان در این شرایط سخت برخیزیم.
وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید داد مستضعفان و مردم محروم جامعه بشتابند، ابراز داشت: در طول ایام نوروز شاهد برگزاری برخی برنامه‌های نامناسب توسط شهرداری اصفهان به اسم ترویج شادی در میان بودیم اما صحبت ما این است که مسئولان باید به جای این نوع اقدامات ظاهری، شادی را میان مستضعفان جامعه ببرند.
مرزهای فرهنگی نیز همانند مرزهای جغرافیایی نیاز به پاسداری دارد
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه مرزهای فرهنگی نیز همانند مرزهای جغرافیایی نیاز به پاسداری دارد، بیان داشت: برخی جوانان از دین زده شده‌اند و بر این اساس مسئولان باید با برنامه‌ریزی‌های مناسب دین اسلام و زیبایی‌های آن را به درستی در میان مردم رواج دهند.
وی ادامه داد: انتقاد بجا را باید شنید و به آن عمل کرد و این در حالی است که برخی ما را به ناحق متهم به عدم حفظ وحدت می‌کنند، صحبت ما این است که زیر چتر ولایت فقیه به دین اسلام عمل کنید و منکرات را در جامعه ترویج نکنید.
انتقاد از کاهش بودجه نیروهای مسلح
حجت‌الاسلام میردامادی با اشاره به اینکه دشمن اصلی کشور ما آمریکا است، ابراز داشت: برخی افراد مشخص نیست بر اساس چه استدلال و منطقی صحبت از کم کردن توان نظامی به میان آورده و بودجه نیروهای مسلح را کم می‌کنند، به یاد بیاورید که به برکت اسلام کرسی‌های مسئولیت کنونی را به دست آوردید.
وی با بیان اینکه فرو رفتن در خواب غفلت و فراموشی در حقیقت خود از نقشه‌های دشمنان است، تصریح کرد: عجیب است که برخی افراد حتی از گفتن مرگ بر آمریکا نیز هراس دارند و این در حالی است که نقشه‌های دنیای استکبار بر علیه کشور ما تمامی ندارد.
امام جمعه موقت اصفهان تاکید کرد: گرگ درنده نیاز به رحم، مروت و مهربانی ندارد بلکه باید با شدیدترین شکل ممکن جلوی اقدامات وی گرفته شود و این روشی است که باید در برابر دشمن و دنیای استکباری در پیش بگیریم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93363/نقشه‌های-دنیای-استکبار-علیه-کشورمان-تمامی-ندارد
بستن   چاپ