پیام سپاهان
ذوب آهن در آبادان به دنبال 3 امتیاز
شنبه 10 فروردین 1398 - 11:19:16 AM
ایسنا
پیام سپاهان- روز یک شنبه 11 فروردین ماه، از ساعت 17 تیم ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال در شهر آبادان مهمان تیم صنعت نفت است.

آبادانی ها بازی هفته بیست و دوم را با تیم پیکان در تاریخ 26 اسفند ماه انجام دادند که با نتیجه 1_1 پایان یافت. آن ها حدود دو هفته بخاطر تعطیلات نوروزی از شرایط مسابقه دور بوده اند. سبزپوشان اصفهانی اما پس از دیدار با استقلال خوزستان در هفته 22 و پیروزی 2 بر صفر برابر این تیم، ششم فروردین ماه دیدار معوقه خود برابر سپاهان اصفهان را انجام دادند و با تساوی 1_1 این تیم را متوقف کردند. ذوبی ها شرایط مسابقه ای بهتری نسبت به حریف آبادانی خود دارند که این می تواند امتیاز مثبتی برای این تیم باشد.

ذوبی ها با 22 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارند و با پیروزی در این بازی قطعا صعود یک پله ای در جدول خواهند داشت و اگر با تفاضل مثبت 2 این بازی را پشت سر بگذارند، می توانند جایگاه خود را تا دو پله ارتقا دهند. از سوی دیگر صنعت نفت آبادان با 21 امتیاز یک پله پایین تر از ذوب آهن در رده سیزدهم قرار دارند و با پیروزی در این دیدار خانگی می توانند دو پله در جدول بالا بیایند.

بازی رفت این دو تیم در اصفهان با تساوی 2_2 پایان یافت.

سبزپوشان در چهار دیدار اخیر هیچ شکستی نداشته اند و دو پیروزی و دو تساوی کسب کرده اند. آن ها امیدوار هستند که این روند را حفظ و بهبود بخشند. در سوی دیگر نفتی ها در چهار دیدار گذشته هیچ پیروزی نداشته اند و سه تساوی و یک شکست به دست آورده اند. زردپوشان آبادانی نیز سعی دارند در این بازی از ذوب آهن متحول شده حداقل امتیاز را بگیرند تا خود را از خطر سقوط دور کنند.

 علی صفایی به کمک محمدرضا مدیرروستا، محسن سلطانی، جواد رحیم زاده، محمدرضا تارخ و فرهاد مروجی وظیفه قضاوت این دیدار را بر عهده دارند. حیدر شکور نیز ناظر داوری این دیدار است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93371/ذوب-آهن-در-آبادان-به-دنبال-3-امتیاز
بستن   چاپ