پیام سپاهان
فرمانده سپاه کاشان خبر داد؛
اعزام یک تیم جهادی به منطقه آق قلای گلستان از کاشان
شنبه 10 فروردين 1398 - 17:59:28
پیام سپاهان - کاشان - فرمانده سپاه کاشان از اعزام یک تیم جهادی به منطقه آق قلای گلستان از کاشان خبر داد و گفت: یک پزشک و پنج نیروی خدماتی به این منطقه در روزهای گذشته اعزام شدند.

سرهنگ مرتضی عمومهدی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به بروز سیل در استان گلستان اظهار داشت: پس از آن که مردم نوع دوست کاشان از وقوع سیل در استان گلستان مطلع شدند مرتباً با ما تماس گرفته و از نیازهای مردم آن منطقه سوال می‌کردند که پس از استعلام مشخص شد اقلام متعددی همچون پتو، چادر، خشکبار، کنسرو، مواد غذایی و غیره مورد نیاز است.
وی با بیان اینکه پ همکاران ما در استان گلستان از نایاب شدن شیرخشک در آن استان خبر دادند، افزود: بر همین اساس برنامه‌ریزی‌های لازم با هدف تهیه شیرخشک و پوشک نوزادان را انجام داده و با بکارگیری جوانان مؤمن انقلابی و استفاده حداکثری از دستگاه‌های اطلاع رسانی کاری جهادی را در این ارتباط آغاز کردیم.
فرمانده سپاه کاشان با بیان اینکه هدف گذاری ما بر روی تهیه هزار قوطی شیرخشک و هزار پوشک تبیین شده بود، ابراز داشت: خوشبختانه با همت مردم دارالمومنین کاشان یک هزار و 500 قوطی شیر خشک و یک هزار و 500 بسته پوشک بچه تهیه و آماده ارسال شد و ارزش تقریبی آنها نیز به 60 میلیون تومان می‌رسد.
وی از آمادگی اعزام افرادی در قالب اردوهای جهادی به مناطق سیل زده استان گلستان خبر داد و گفت: برخی از افراد در راستای عرصه شناسی از کاشان به آن مناطق اعزام شدند تا با بررسی‌های تخصصی نیازها را احصا کنند تا پس از کسب اطلاعات لازم به مناطق سیل زده اعزام و نسبت به رفع مشکلات مردم امورات لازم را انجام دهند.
عمومهدی با بیان اینکه یک پزشک عمومی از کاشان در راستای ارائه خدمات به منطقه آق قلای گلستان اعزام شده است، اظهار داشت: حداقل پنج نیروی خدماتی نیز جهت خدمت رسانی به این منطقه اعزام شدند و تا زمان لایروبی و رفع کامل آب‌گرفتگی در منطقه حضور دارند و در صورت نیاز به نیروی بیشتر برنامه‌ریزی‌های لازم در این مورد انجام می‌شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93390/اعزام-یک-تیم-جهادی-به-منطقه-آق-قلای-گلستان-از-کاشان
بستن   چاپ