پیام سپاهان
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:
رونق تولید دشمنان را در دستیابی به اهداف خود ناکام می‌کند
شنبه 10 فروردين 1398 - 17:59:32
پیام سپاهان - کاشان - رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان شعار سال را متناسب با نیاز کشور دانست و گفت: رونق تولید دشمنان را در دستیابی به اهداف شومی که در سر می‌پرورانند ناکام می‌کند.

حجت‌الاسلام عبدالصاحب حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: شعارهای انتخابی رهبر معظم انقلاب متناسب با نیازهای کشور است و بر همین اساس لازم است مردم و مسئولان به این شعارها توجه کنند چراکه ایستادگی 40 ساله مردم به پای نظام مقدس جمهوری اسلامی و پشت سر گذاشتن پیچ و خم‌های این نظام مرهون تبعیت از رهبری و توجه به فرامین ایشان است.
وی با بیان اینکه کشور گریبان گیر جنگ اقتصادی است و با زورگویان و مستکبران جهانی و در رأس آنها آمریکا دست و پنجه نرم می‌کند، افزود: دشمنانی که تحریم‌های مختلفی را با هدف کوتاه آمدن از اهداف و آرمان‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی روا داشتند و این در حالی است ملت ایران برای پاسداشت این اهداف 40 سال ایستادگی کرده و خون فرزندان خود را نثار کردند و به این راه ادامه می‌دهند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان ضمن اشاره به برنامه‌ریزی‌های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ابراز داشت: عده‌ای از افراد خائن با احتکار، کم کاری و گران فروشی با اهداف دشمن همسو می‌شوند و بر همین اساس رهبر معظم انقلاب سال 98 را رونق تولید نامگذاری کردند، بدین ترتیب اگر مسئولان و مردم به تولید توجه کنند مشکل اشتغال برطرف می‌شود.
وی با بیان اینکه توجه به رونق تولید مشکل اشتغال و تعطیلی کارخانجات را رفع می‌کند، گفت: متأسفانه تعطیلی کارخانجات مشکلات متعددی را برای کشور به وجود آورده است و بر همین اساس رفع مشکلات این حوزه مشکلات اقتصاد را برطرف کرده و موجب دلگرمی کارگران، رفع مشکلات اشتغال و ناکامی دشمنان می‌شود، بر همین اساس مسئولان باید با اهمیت ورزیدن به این مقوله در تحقق شعار سال تمام تلاش خود را بکار بگیرند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93393/رونق-تولید-دشمنان-را-در-دستیابی-به-اهداف-خود-ناکام-می‌کند
بستن   چاپ