پیام سپاهان
مدیر شبکه بهداشت‌ودرمان سمیرم:
بارش‌های شدید لوله اصلی شبکه آبرسانی ونک سمیرم را شکست
شنبه 10 فروردين 1398 - 17:59:33
پیام سپاهان - اصفهان - مدیر شبکه بهداشت‌ودرمان سمیرم گفت: بارش‌های شدید در سمیرم سبب شکستگی لوله اصلی شبکه آبرسانی شهر ونک در این شهرستان شد.

علی اصغر صبوحی در گفت و گو با خبر نگار مهر اظهار داشت: لوله اصلی شبکه آبرسانی ونک پس از شکستگی با همکاری آبفای شهری ترمیم و بعد از کلر زنی وارد شبکه توزیع شد و پس از آن نمونه میکروبی آب آشامیدنی صورت گرفت.
وی بیان داشت: همچنین آب آشامیدنی 21 روستا از توابع بخش دنا کوه سمیرم به علت کدورت بالا قطع و از شبکه آبرسانی خارج شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان سمیرم اعلام کرد: با هماهنگی شرکت آبفای استان و آبفار سمیرم تانکر سیار و ثابت تهیه شد و اقدام‌های لازم‌های نسبت به آبرسانی به این روستاها که جمعیت 12 هزار نفری در دل خود دارند، انجام گرفت.
آب‌های بسته بندی برای آبرسانی به مردم سمیرم ضروری است
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه چشمه‌های اطراف در اثر سیل تخریب شده است آبرسانی از 40 کیلو متری روستای گرفته از توابع پادنای وسطی سمیرم انجام می‌شود که با توجه به بارندگی پیش رو نیاز به آب بسته بندی شده به عنوان ذخیره وجود دارد، بر این اساس تمامی اقدامات با همکاری ستاد بحران استان و معاون بهداشت و مدیر گروه بهداشت محیط استان انجام شد.
صبوحی از جدا شدن خط اصلی شبکه آبرسانی روستای تنگ خشک از منبع تأمین تا منبع ذخیره بر اثر سیل خبر داد و افزود: شرکت آبفای اصفهان در طول 24 ساعت اقدام به لوله گذاری این منطقه کرد و سپس از اتمام کلر زنی و نمونه برداری میکروبی توسط واحد بهداشت محیط انجام شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93394/بارش‌های-شدید-لوله-اصلی-شبکه-آبرسانی-ونک-سمیرم-را-شکست
بستن   چاپ