پیام سپاهان
با سخنرانی حجت الاسلام طائب؛
یادواره شهیدان بارفروش در کاشان برگزار می‌شود
شنبه 10 فروردين 1398 - 17:59:35
پیام سپاهان - کاشان - یادواره شهیدان بارفروش در کاشان با سخنرانی حجت الاسلام طائب، رئیس قرارگاه عمار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، شهرستان دارالمومنین کاشان با تقدیم یک هزار و 700 شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته است بخشی از دین خود را به این نظام و امام راحل ادا کند و در این میان خانواده‌های شهدایی هستند که از ویژگی‌های شاخصی برخوردار هستند و خانواده شهیدان بارفروش یکی از این خانواده‌های کاشانی است که چهار شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

یازدهمین فروردین ماه به مناسب شهادت فرزندان این خانواده شهید یادواره‌ای همراه با برگزاری اربعین شهدای حریم انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره ابوالشهید علی محمد بارفروش، پدر شهیدان بارفروش همزمان با شب شهادت امام موسی کاظم (ع) برگزار می‌شود.
حجت الاسلام مهدی طائب ، رئیس قرارگاه عمار سخنران ویژه این مراسم است و سردار میریان حضار در مراسم را با روایتگری خود به فیض رسانده و سیدرضا نریمانی، مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع) فضایی معنوی را به محفل و مجلس شهدا حاکم می‌کند.
مراسم یادواره شهیدان بارفروش، اربعین شهدای حریم انقلاب اسلامی و گرامی داشت ابوالشهید علی محمد بارفروش در روز یکشنبه یازدهم فروردین ماه 98 از ساعت 21 در حسینیه شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج کاشان برگزار می‌شود و بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان نیز در برپایی این مراسم ناحیه مقاومت بسیج کاشان را همراهی و همکاری می‌دهد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93395/یادواره-شهیدان-بارفروش-در-کاشان-برگزار-می‌شود
بستن   چاپ