پیام سپاهان
رئیس اداره میراث فرهنگی آران و بیدگل خبر داد:
پلمپ دو واحد اقامتی غیرمجاز در آران و بیدگل
شنبه 10 فروردين 1398 - 17:59:35
پیام سپاهان - آران و بیدگل - رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل از پلمپ دو واحد اقامتی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل مجید نوری اظهار داشت: در راستای ساماندهی مراکز اقامتی دو واحد اقامتی در آران و بیدگل با هماهنگی مراجع قضائی و دایره اماکن عمومی نیروی انتظامی به دلیل نداشتن مجوز پلمپ شدند.
وی با بیان اینکه این اداره از ایجاد زیرساخت‌های استاندارد و قانونمند گردشگری حمایت و از فعالیت مراکز فاقد مجوز و غیراستاندارد جلوگیری می‌کند افزود: ادامه فعالیت این دو واحد اقامتی منوط به دریافت مجوزها و ارائه خدماتی برابر استانداردهای تعریف شده از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط است.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل افزود: هم اکنون 9 واحد اقامتی با نزدیک به هزار نفر ظرفیت اسکان در شهرستان آران و بیدگل فعالیت می‌کنند.
گفتنی است 500 اثر تاریخی واجد شرایط ثبت در فهرست آثار ملی در شهرستان آران و بیدگل وجود دارد که 140 اثر به ثبت ملی رسیده است.
آران و بیدگل پس از شهرهای اصفهان و کاشان رتبه سوم ثبت آثار تاریخی استان اصفهان را به خود اختصاص داده است؛ به همین دلیل، این شهرستان در طول سال مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93396/پلمپ-دو-واحد-اقامتی-غیرمجاز-در-آران-و-بیدگل
بستن   چاپ