پیام سپاهان
نیمه دوم سال 97 تا کنون؛
864 فرصت شغلی در کاشان ایجاد شده است
يکشنبه 11 فروردين 1398 - 04:13:47
پیام سپاهان - کاشان - فرماندار ویژه کاشان گفت: 864 فرصت شغلی با راه اندازی فعالیت های اقتصادی جدید یا کمک به رفع موانع تولید از نیمه دوم سال 97 تا کنون در این شهرستان ایجاد شده است.
به گزارش ایرنا، علی اکبر مرتضایی قهرودی روز شنبه در نشستی با خبرنگاران کاشان به 17 مورد بازدید از واحدهای صنعتی این شهرستان در راستای رفع موانع تولید اشاره کرد و افزود: اشتغال ایجاد شده در 6 ماهه دوم سال گذشته 764 نفر بوده و 100 نفر نیز در قالب راه اندازی مجتمع خدمات رفاهی جدید همزمان با نوروز مشغول به کار شدند.
وی بیان کرد: طرح تصفیه خانه یک شرکت بخش خصوصی در شهرک صنعتی راوند نیز پیگیری شده که با اجرای آن 850 نفر می توانند شاغل شوند.
فرماندار ویژه کاشان اضافه کرد: راه اندازی رادیو پس از 10 سال، اجرایی کردن طرح زیرگذر میدان ولی عصر(عج)- منتظری- زجاجی پس از 13 سال، تصویب مکان یابی طرح شهرک صنعتی سوم و شهرک ماهیان زینتی از جمله اقدام های صورت گرفته در سال گذشته بود.
وی یادآور شد: برطرف شدن مشکل واگذاری زمین و آغاز ساخت بنای گمرک کاشان پس از هشت سال و تصویب و ابلاغ طرح بازنگری حریم های محوطه باستانی سیلک پس از 9 سال از دیگر اقدام های صورت گرفته است.
مرتضائی قهرودی ایمن سازی و تامین روشنایی آزادراه اصفهان- کاشان- قم، تکمیل جاده کمربندی کاشان به آران و بیدگل و ارتقای سایر راه های منتهی به این شهرستان را ازجمله شاخص ترین برنامه های سال جاری دولت تدبیر و امید برشمرد.
به گفته وی، اجرای طرح جاده حرم تا حرم (از امامزاده علی ابن محمد باقر (ع) در مشهد اردهال کاشان تا آستان حضرت معصومه (س) در قم)، برطرف کردن اختلاف های مرزی کاشان با شهرستان های همجوار، اجرای طرح منطقه ویژه اقتصادی، توسعه صنعت گردشگری با تمرکز بر گردشگری پایدار، توجه ویژه به صنعت فرش و ارتقای ساختار اداره های شهرستان به معاونت مدیرکل از دیگر برنامه های شاخص امسال دولت در کاشان است.
فرماندار ویژه کاشان همچنین برگزاری 16 نشست مردمی در مسجدها همزمان با نماز مغرب و عشا، 14 نشست با سازمان های مردم نهاد، نشست مستمر با گروه های سیاسی گوناگون فعال در شهرستان، 6 مورد حضور در میز خدمت و یک مورد حضور در مرکز سامد، 230 دیدار چهره به چهره و 42 مورد بازدید سرزده از اداره ها را از دیگر اقدام های صورت گرفته عنوان کرد.
وی در ادامه با تاکید بر لزوم اطمینان خبرنگاران از یک رویداد پیش از اقدام برای نشر آن تصریح کرد: باید در هر رویداد و گزارش خبری این امر مورد توجه باشد و در شرایطی که رسانه ای خبری غیر واقع را نشر و دیگران بازنشر دهند، رسالت خود را برابر افکار عمومی به درستی انجام نداده اند.
مرتضایی قهرودی یادآور شد: خبرنگاری حرفه و وظیفه ای بسیار حساس است که باید با سرعت، دقت و صحت همراه باشد و انتظار می رود که فعالان این عرصه بدون جانبداری و با پرهیز از جناح بندی ها خبرها را بدون کم و کاست با رعایت امانتداری برای مخاطبان منتشر کنند.
وی تاکید کرد: خبرنگار باید قدرت تحلیل داشته و بتواند واقعیت ها را برای افکار عمومی تبیین کند اما دخل و تصرف در خبر می تواند پیامدهای منفی درپی داشته باشد که باید مورد توجه قرار بگیرد.
شهرستان افزون بر 365 هزار نفری کاشان با برخورداری از ظرفیت هایی از جمله افزون بر 325 اثر تاریخی ثبت ملی و یکهزار و 200 واحد تولیدی کوچک و بزرگ در فاصله نزدیک به 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
6136/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93402/864-فرصت-شغلی-در-کاشان-ایجاد-شده-است
بستن   چاپ