پیام سپاهان
هر بازی برای تیم سپاهان حکم فینال دارد
يکشنبه 11 فروردين 1398 - 04:28:00
پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد بنابراین برای موفقیت تیم تلاش خواهیم کرد.
به گزارش ایرنا، امیر قلعه نویی عصر روز شنبه در نشست خبری قبل از دیدار تیم های سپاهان اصفهان و نفت مسجد سلیمان مقابل در چارچوب رقابت ‌های هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر افزود: حریف فردای ما تیم خوبی است و با برنامه عمل می کند.
وی با بیان اینکه ما می‌خواهیم در کورس قهرمانی بمانیم، اظهارداشت: دیدار حساسی را پیش رو داریم و بازی خوبی انجام خواهیم داد.
قلعه نویی با اشاره به مصدومین و محرومین دیدار فردا یادآور شد: بازیکنان ایرانپوریان در این بازی حضور نخواهد داشت و علی‌ محمدی هم آمادگی بازی کامل را ندارد.
وی با بیان این که در دیدارهای اخیر هشت امتیاز از داوری ضرر کردیم، افزود: در ابتدای فصل می شود امتیازات را جبران کرد که چندین امتیاز از ما گرفته شده است.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان این که این تیم از نظر بودجه، در پنجم جدول قرار دارد، افزود: سال گذشته وقتی سپاهان را تحویل گرفتم وضعیت خوبی در جدول نداشت ولی جایگاه فعلی تیم به لطف خدا است.
قلعه نویی با قدردانی از هواداران تیمش تصریح کرد: باید دست هواداران را بوسید که همراه بودند زیرا تیم ما در جام حذفی و لیگ برتر، وضعیت خوبی دارد.
به گفته وی تیم سپاهان بعد بازی پرسپولیس اشتباهات داوری ضرر زیادی کرد و بازیکنان همه تلاش خود را برای موفقیت در ادامه راه انجام خوا هند داد.
/6026/8114

http://www.sepahannews.ir/fa/News/93406/هر-بازی-برای-تیم-سپاهان-حکم-فینال-دارد
بستن   چاپ