پیام سپاهان
استاندار اصفهان:
12 فروردین سرآغاز حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش است
يکشنبه 11 فروردين 1398 - 18:21:26
پیام سپاهان - اصفهان- استاندار اصفهان با صدور پیامی بمناسبت فرا رسیدن 12 فروردین، این روز را تایید مردم سالاری دینی و سرآغاز حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش دانست.
به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز یکشنبه در این پیام با گرامیداشت روز جمهوری اسلامی افزود: 12 فروردین، سالروز تبلور و تجلی اراده تزلزل ناپذیر ملت قهرمان و حماسه ساز ایران در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی اظهار داشت: روز جمهوری اسلامی، یادآور همبستگی و اتحاد تاریخی ملت به پاخاسته و قهرمانی که برای تعیین سرنوشت خویش و استقرار و تحکیم پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه پرسی تاریخی سال 1358 مشارکت فعال و شورانگیز داشتند و یکی از ماندگارترین صفحات زرین انقلاب اسلامی تجلی یافت.
وی در این پیام شهادت مظلومانه هفتمین اخترتابناک سپهر ولایت و امامت حضرت امام موسی بن جعفر(ع) را تسلیت و سالروز فرارسیدن دوازدهم فروردین، این رویداد تاریخی و سرنوشت ساز به ملت بزرگ ایران اسلامی، خاصه مردم شهید پرور استان تبریک گفت.
استاندار اصفهان ابراز امیدواری کرد که در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب،‌ سال رونق تولید نام گرفته است، ‌فرصت مناسبی باشد تا با تجدید پیمان با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب همگام با خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید با استفاده از همه ظرفیت ها و پتانسیل ها در راستای توسعه و تعالی ایران اسلامی گام برداریم.
6994/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94401/12-فروردین-سرآغاز-حاکمیت-مردم-بر-سرنوشت-خویش-است
بستن   چاپ