پیام سپاهان
پروازهای فرودگاه بین المللی اصفهان برقرار است
يکشنبه 11 فروردين 1398 - 18:21:27
پیام سپاهان - اصفهان - مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان گفت: امروز یکشنبه هیچ پروازی در این فرودگاه به دلیل شرایط جوی باطل نشده و همه آنها برقرار است.
شهرزاد سلیم پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود شروع دور جدید بارش ها در کشور، هیچ پروازی به دلیل شرایط آب و هوایی در فرودگاه اصفهان لغو نشده است.
وی خاطرنشان کرد: تعداد معدودی از پروازها امروز و فردا به دلیل درخواست شرکت های مسافربری هوایی باطل شده است که ربطی به شرایط جوی ندارد.
سلیم پور با تاکید بر اینکه فرودگاه بین المللی اصفهان در زمان حاضر آمادگی پذیرش همه پروازهای ورودی را دارد، خاطرنشان کرد: روزهای پنجم، ششم و هشتم فروردین چند پرواز به دلیل شرایط نامساعد جوی در فرودگاه مقصد، در فرودگاه اصفهان به زمین نشست که آخرین مورد آن پرواز کیش به تهران بود.
وی اظهار داشت: از یکم تا دهم فروردین، 741 پرواز با 83 هزار و 240 مسافر در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان انجام شد.
سلیم پورتعداد پروازهای ورودی را 370 با 40 هزار و 72 مسافر و پروازهای خارجی را 371 مورد با 43 هزار و 168 مسافر اعلام کرد.
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان، فرودگاه احتیاطی تمامی پروازهای فرودگاه مهرآباد و امام خمینی(ره) و بیش از 60 درصد از پروازهای داخلی فضای کشور است.
همچنین فرودگاه اصفهان معین فرودگاه های تهران و 10 استان دیگر در زمان بروز حوادث غیر مترقبه است.
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای 2 باند به طول چهار هزار و 397 متر و عرض 45 متر با 10 جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.
/6022 / 3011

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94402/پروازهای-فرودگاه-بین-المللی-اصفهان-برقرار-است
بستن   چاپ