پیام سپاهان
رئیس پلیس راه استان اصفهان خبر داد
3 کشته در تصادف زنجیره‌ای محور مورچه خورت اصفهان/لغزندگی جاده‌ها
يکشنبه 11 فروردين 1398 - 18:36:10
پیام سپاهان - اصفهان - رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت:شب گذشته در محور مورچه خورت یک دستگاه تریلی از مسیر خود خارج و در یک تصادف زنجیره‌ای سه کشته و دو مجروح بر جای گذاشت.

سرهنگ حسین پور قیصری در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته شاهد چندین تصادف در استان اصفهان بودیم، اظهار داشت: شب گذشته در محور مورچه خورت (جاده اصفهان به تهران) یک دستگاه تریلی از مسیر خود خارج و پس از برخورد با گاردریل ها به مسیر مخالف منحرف شد.
وی ادامه داد: این تریلی سپس با چهار خودروی پراید، پژو، سمند و وانت برخورد کرد که متأسفانه سه سرنشین خودروی سواری سمند در دم جان باختند و این تصادف دو مجروح نیز برجای گذاشت.
رئیس پلیس راه استان اصفهان ابراز داشت: بر این اساس یک دختر 13 ساله از سرنشینان خودروی پراید به همراه راننده خودروی وانت مزدا توسط تیم‌های امدادی به بیمارستان منتقل شدند.
وی ادامه داد: عدم توانایی راننده خودروی کشنده ترانزیت در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه علت اصلی این حادثه بوده است.
یک کشته در تصادف محور پادنای سمیرم
سرهنگ پور قیصری با اشاره به تصادف در محور پادنای سمیرم ابراز داشت: در این حادثه نیز متأسفانه یک نفر فوت کرده است.
وی با اشاره به اینکه چندین تصادف منجر به جرح در روز گذشته تا ساعات اولیه صبح امروز، ادامه داد: در تصادف تریلی با ماکسیما در جاده بهارستان و در ساعات اولیه صبح امروز 11 نفر شامل چهار مرد، سه زن و چهار کودک مجروح شدند.
سرهنگ پور قیصری با تاکید بر اینکه مردم باید تا حد امکان از سفرهای غیرضروری در شرایط بارندگی‌های شدید خودداری کنند، گفت: با توجه به اینکه در محورهای غربی استان از الیگودرز به داران، محورهای فریدونشهر، چادگان، خوانسار، گلپایگان، داران به نجف آباد شاهد بارش برف و باران هستیم جاده‌ها لغزنده هستند و رعایت نکات ایمنی از جمله رعایت سرعت مطمئنه و تجهیز خودورو به برف پاک کن، سیستم گرمایشی مناسب و همراه داشتن وسایل ضروری مانند پتو و جیره غذایی مناسب ضروری است.
رانندگان از ترددهای غیر ضروری در محورهای لغزنده استان اصفهان خودداری کنند
وی اضافه کرد: محورهای اصفهان- شهرکرد، محور نجف آباد - تیران به عسکران، داران و دامنه، فریدن و فریدونشهر بیشتر از دیگر مناطق استان اصفهان لغزنده است و به رانندگان توصیه می‌کنیم حتی‌المقدور از ترددهای غیر ضروری در محورهای مذکور خودداری کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94422/3-کشته-در-تصادف-زنجیره‌ای-محور-مورچه-خورت-اصفهان-لغزندگی-جاده‌ها
بستن   چاپ