پیام سپاهان
امام جمعه موقت کاشان:
مسئولان از حرص و طمع استفاده از کالاهای خارجی بپرهیزند
يکشنبه 11 فروردين 1398 - 18:36:12
پیام سپاهان - کاشان - امام جمعه موقت کاشان ضمن تاکید بر ضرورت پیشروی اقتصاد کشورمان به سمت رونق تولید گفت: مسئولان از حرص و طمع استفاده از کالاهای خارجی بپرهیزند.

حجت‌الاسلام علی احتشام در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه قطعاً کشورهای مختلف جهان برای اینکه بتوانند با استقامت در برابر فشارهای اقتصادی خارجی مقاومت کنند، باید از تولید بالایی برخوردار باشند، اظهار داشت: آنچه که امروز باعث شده است جهان‌خواران به ویژه اروپا و آمریکا فشارهای اقتصادی را به ملت ما مضاعف کند، اتکای اقتصاد ما به نفت و دلار و خارج از مرزهای کشور است و آنچه که می‌تواند ما را بیمه کند خوداتکایی، درون‌زایی و برون‌نگری اقتصاد است.
وی افزود: اقتصاد درون زای کشور با توجه به امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی این ملت بزرگ باید شاخصه تولید و سرانه تولید بالایی را تجربه کند و بر همین اساس با توجه به سخنرانی رهبر معظم انقلاب سال 98 باید سال فرصت‌های بزرگ برای مردم و ملت ما باشد و با ادامه دادن راه امام و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مسئولان مخصوصاً قوای سه گانه اقتصاد کشور را به سمت رونق تولید پیش ببرند.
امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه ملت ایران نشان دادند اگر کالای ایرانی مناسب موجود باشد نیازی به کالای خارجی ندارند، ابراز داشت: آنچه مهم است اینکه مسئولان باید از حرص و طمع نسبت به استفاده از کالاهای خارجی بپرهیزند و به امکانات و نیروهای انسانی داخلی تکیه کنند تا در جنگ اقتصادی در برابر دشمنان همانند جنگ نظامی پیروز میدان باشیم.
به گزارش مهر، رهبر معظم انقلاب سال 98 را همچون چند سال اخیر بر پایه اقتصاد مخصوصاً اقتصاد مقاومتی نام گذاری کردند و نام رونق تولید را برای سال جاری برگزیدند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94426/مسئولان-از-حرص-و-طمع-استفاده-از-کالاهای-خارجی-بپرهیزند
بستن   چاپ