پیام سپاهان
سرمربی سپاهان:
موقعیت های زیادی را از دست دادیم
دوشنبه 12 فروردين 1398 - 05:58:16
پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در دیدار با نفت مسجد سلیمان موقعیت های زیاد گلزنی را از دست دادیم.
به گزارش ایرنا، امیر قلعه‌نویی شامگاه روز یکشنبه بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر، کنفرانس خبری افزود: نزدیک به 20 سال است به کار مربیگری مشغولم ولی تا به حال چنین چیزی ندیدم ما باید هشت گل می زدیم و یک پنالتی و موقعیت های زیادی را در این دیدار از دست دادیم.
وی با بیان این که عده‌ای در هفته های اخیر به تیم ما فشار وارد می کنند، اظهارداشت: تیم ما را اذیت می کنند، سه تیم هستند که بیش از 100 میلیارد تومان خرج کرده‌اند، تیم سپاهان فصل گذشته شرایط خوبی در لیگ نداشت و تیم ما تا به حال 40 میلیارد هم خرج نکرده‌ایم.
قلعه‌نویی با بیان این که هر کسی می تواند فردا جایگزین من در سپاهان شود، افزود: بازیکنانم را خیلی اذیت می کنند این افراد سپاهان را دوست ندارد و منافع شان در این تیم قطع شده است.
سرمربی سپاهان ادامه داد : در سه دیدار اخیر تیم سپاهان بازی های خوبی ارائه داد ولی در گلزنی با مشکل مواجه اند که این موضوع هم به دلیل فشارهای روانی است که به تیم وارد می کنند.
وی تصرح کرد: این فشارهای روحی و روانی باعث می شود فرصت های خیلی ساده ای را برای گلزنی از دست بدهیم و نتوانیم تمرکز داشته باشیم.
قلعه نویی با تاکید بر اینکه من قول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال به هیچ فردی ندادم، اضافه کرد : برای رسیدن به شرایط ایدال به یک پروسه سه ساله نیاز است و هر کس در مورد این تیم ادعایی دارد فردا می تواند تیم را از من تحویل بگیرد و کار کند.
قلعه‌نویی با اشاره به این که این دیدار به اتمام رسید، بیان کرد : ما باید از فردا به فکر دیدار بعدی مان با تیم نساجی مازندران باشیم.
تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان توانست عصر روز یکشنبه در ورزشگاه نقش جهان یک بر صفر میهمان خود نفت مسجد سلیمان را شکست دهد.
8114/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94438/موقعیت-های-زیادی-را-از-دست-دادیم
بستن   چاپ