پیام سپاهان
سرمربی نفت مسجد سلیمان:
تیم فوتبال سپاهان مدعی قهرمانی است
دوشنبه 12 فروردين 1398 - 05:58:17
پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: تیم سپاهان با ظرفیتی که دارد در کنار تیم های پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و پدیده مدعی قهرمانی در لیگ برتر فوتبال است.
به گزارش ایرنا، علیرضا مرزبان شامگاه روز یکشنبه پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان در چارچوب هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر، در کنفرانس خبری بعد از بازی افزود: ثبات تیمی در روند موفقیت تیم مهم است و اکنون سپاهان با عشقی که مردم این شهر به تیمشان دارند ظرفیت قهرمانی در لیگ برتر را دارد.
وی اظهارداشت: تیم ما به دلیل این که با یکی از تیم های مدعی قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران بازی داشتیم در نیمه نخست استرس بر ما حکم فرما بود.
وی تصریح کرد : در نیمه اول این دیدار تمرکز لازم را نداشتیم و نتوانستیم بازی را کنترل کنیم ولی در نیمه دوم بازیکنان تعویضی خوب ظاهر شدند و عملکرد بازیکنانم خوب شد و حتی می توانستیم به گل هم برسیم که متاسفانه چنین نشد.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با بیان این که این دیدار به اعتماد به نفس بازیکنانم کمک کرد و گفت : با تیم مدعی پدیده کار ما سخت خواهد بود و در برابر سایر تیم ‌های لیگ برتر می توانیم خوب ظاهر شویم و در لیگ برتر ماندگار شویم.
مرزبان با اشاره به این که مشکلات زیادی درگیر تیم ما بود، افزود: با این حال توانستیم این مسائل را کنترل کنیم و امیدوارم در ادامه راه بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و با تلاش بازیکنان در لیگ برتر فوتبال ماندگار شویم.
وی در مورد داوری این دیدار یادآور شد : در مورد داوری اعتراضی ندارم و بهانه جویی نمی کنم باشد شرافت کار داشته باشیم و شکست را به گردن دیگران نیندازیم.
وی تصریح کرد : تیم نفت مسجد سلیمان تیم ضعیفی از لحاظ فنی نبود ولی از نظر تیمی مشکل داشتیم.
تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان توانست عصر روز یکشنبه در ورزشگاه نقش جهان یک بر صفر میهمان خود نفت مسجد سلیمان را شکست دهد.
8114/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94440/تیم-فوتبال-سپاهان-مدعی-قهرمانی-است
بستن   چاپ