پیام سپاهان
مرزبان: شرافت کاری داشته باشیم و شکست را بپذیریم
دوشنبه 12 فروردين 1398 - 05:58:28
پیام سپاهان - سرمربی نفت مسجد سلیمان می‌گوید همه باید شرافت کاری داشته باشند و شکست را گردن دیگران نیاندازند.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، علیرضا مرزبان بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان گفت: با تیمی بازی کردیم که دنبال قهرمانی است. سعی کردیم کنترل خوبی بر روی توپ داشتیم و یک خطا پنالتی به سود تیم ما اعلام نشد. در 45 دقیقه نخست ما از روند بازی خارج شدیم چرا که بازیکنان کناری، کمتر در وسط زمین حضور داشتند و دخالتی بر توپ نداشتند. با انجام دو تعویض، مرکز زمین را بیشتر کنترل کردیم و توانستیم پاس‌های کوتاه بدهیم.
وی با بیان اینکه تیمش در نیمه دوم بهتر بود، گفت: سپاهان دو ضد حمله خوب داشت و می‌توانست گل بزند. ای‌کاش ما گل می‌زدیم و می‌توانستیم امتیاز بگیریم. به نظرم کیفیت بازی با توجه به شرایط تیم خوب است. این بازی به افزایش اعتماد به نفس تیم‌مان کمک می‌کند. در ادامه فصل با تیم‌های همسایه در جدول رده بندی بازی داریم. می‌توانیم از این تیم‌ها امتیاز بگیریم. امیدوارم با دو برد خوب در لیگ برتر بمانیم و افتخار داشته باشیم به تیمی کمک کنیم که گریبان‌گیر مشکلات بزرگی است.
سرمربی نفت مسجد سلیمان ادامه داد: سعی کردیم آرامش هواداران و بازیکنان خودمان را بالا نگه داریم. امیدواریم دچار استرس و جنجال نشویم و به کار حرفه‌ای خودمان ادامه دهیم.
او درباره عملکرد داور بازی اظهار کرد: الان هم اعتراض نکردم. بحث من این است که شرافت کاری داشته باشیم و شکست را گردن دیگران نیاندازیم. ما خودمان را از این شرایط جدا کردیم و واقعیت‌ها را می‌بینیم. این موضوع در جامعه ما دیده می‌شود.
مرزبان درباره حضورش در سپاهان به همراه زلاتکو کرانچار و کسب قهرمانی با این تیم گفت: در ابتدای حضورمان، اختلاف بین بازیکنان زیاد بود. ما اختلافات درون تیمی داشتیم. تیم به سه گروه مختلف تقسیم شده بود. بعد از جلسات متعدد سعی کردیم با رهبر گروه‌ها صحبت کنیم. باید از محرم نوید کیا یاد کنم که نقش بزرگی داشت. در آن جلسه سید جلال حسینی، محسن بنگر، رحمان احمدی و خلعتبری در این شورا بودند که این جلسات را برگزار کردیم.
وی ادامه داد: سپاهان ضعیف نبود بلکه همبستگی وجود نداشت. در روزهای اول تصمیم به اخراج یک بازیکن گرفتیم و برونو سزار را جذب کردیم. به ما گفته بودند که او بازیکن بزرگی است. سعی کردیم با پول کم این بازیکن را بیاوریم. لئون استپانیان خیلی کمک‌مان کرد. می‌خواستم بدانم او احساس تیمی دارد یا خیر. بالاخره او را هم اینجا آوردیم و کارمان را ادامه دادیم.
علیرضا مرزبان تاکید کرد: ثبات در کادر رهبری و بازیکنان تیم خیلی مهم است. باید در جذب بازیکنان هم ثبات داشته باشید تا به موفقیت برسید. الان سپاهان در کنار پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و پدیده مدعی قهرمانی است. احساس من این است که شهر اصفهان با عشقی که مردم دارند و کیفیت خوب ورزشگاه نقش جهان، پتانسیل قهرمانی دارد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94448/مرزبان--شرافت-کاری-داشته-باشیم-و-شکست-را-بپذیریم
بستن   چاپ