پیام سپاهان
مرزبان:
قهرمان در روز آخر مشخص می‌شود
دوشنبه 12 فروردين 1398 - 05:58:33
پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: به نظرم در لیگ امسال قهرمان در روز آخر مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، علیرضا مرزبان شامگاه یک شنبه پس از شکست تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: ما در نیمه نخست استرس در بازیکنان ما وجود داشت زیرا سپاهان تیمی بود که برای قهرمانی در لیگ مبارزه می‌کند. باید تصاویر پنالتی را ببینیم زیرا در بازی‌های قبلی مشابه آن پیش آمد.
وی ادامه داد: در نیمه نخست سعی کردیم کنترل بازی را به دست بگیریم اما در نیمه نخست ضربات بازی، پیدا کردن فضاها، مکان و زمان در بیشتر شرایط خارج شده بودیم. بازیکنان کناری ما کمتر وسط می‌آمدند اما در نیمه دوم با تعویض‌های خود تلاش کردیم که توپ را در شرایط خاص نگه داریم و با پاس‌های کوتاه تیم بهتری باشیم.
سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: به نظرم ما در نیمه دوم می‌توانستیم گل هم بزنیم و با وجود اینکه سپاهان هم دو ضدحمله داشت و می‌توانست استفاده کند.
وی افزود: ای کاش ما می‌توانستیم در اصفهان گل بزنیم و امتیاز بگیریم اما با توجه به کیفیت بازی، شرایط تیم ما بهتر می‌شود. این بازی به اعتماد به نفس بازیکنان ما کمک می‌کند زیرا در بازی‌های آینده با تیم‌های همسایه خود نظیر استقلال خوزستان و سپیدرود و تیم‌های دیگری بازی داریم که می‌توانیم از آنها امتیاز بگیریم.
مرزبان گفت: امیدوارم با دو برد خیلی خوب بتوانیم در لیگ بمانیم و افتخار این را داشته باشیم که به تیمی کمک کرده‌ایم که گریبانگیر مشکلات بزرگی بوده است. ما سعی کردیم آرامش خود و هواداران و بازیکنان خود را نگه داریم و کار خود را با کیفیت فنی به جلو بیاوریم.
وی افزود: به نظرم دید ما باید به سمت بقای در لیگ باشد و ما دچار استرسی نشویم تا جنجالی در کار فنی و حرفه‌ای ما وجود نداشته باشد.
سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در پاسخ به سوالی درباره خاموش بودن نور ورزشگاه در دقایقی از بازی تصریح کرد: من نسبت به شرایط بازی اعتراضی ندارم و ما باید در طول بازی شرافت داشته باشیم و خودمان را از این شرایط جدا کرده‌ایم و سعی می‌کنیم با واقعیت‌ها کنار بیاییم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره قیاس سپاهان امروز با سپاهانی که او در آن حضور داشت، ادامه داد: سپاهان در دورانی که ما حضور داشتیم سپاهان اختلافات درونی بود و تیم به سه گروه مختلف تقسیم شده بود و در جلسات مختلف سعی کردیم رهبر این گروه‌ها را به خود نزدیک کنیم و محرم نویدکیا نقش بزرگی در این زمینه ایفا کرد. سیدجلال حسینی، محسن بنگر و رحمان احمدی و خلعتبری مشکلات تیم را بررسی می‌کردند و به دنبال ترمیم تیم می‌آمدند. همبستگی در آن دوره در تیم ما وجود نداشت و بعد از صحبت‌ها ابتدا تصمیم به اخراج بازیکن گرفتیم و در اضافه کردن برونو سزار استپانیان خیلی به ما کمک کرد.
مرزبان گفت: ثبات در تیم سپاهان نقش اول را بازی می‌کند و باید در کادر رهبری و کادر فنی تیم و جذب بازیکن نقش مهمی ایفا می‌کند و این تیم باید کمتر به ترمیم احتیاج داشته باشد. سپاهان یکی از مدعیان اصلی این جریان در کنار پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی و پدیده هست و احساسم این است این شهر با این پتانسیل خود شرایط خوبی دارد و قهرمان در روز آخر مشخص می‌شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94453/قهرمان-در-روز-آخر-مشخص-می‌شود
بستن   چاپ