پیام سپاهان
قلعه‌نویی:
یک عده پدر تیم را در آورده‌اند/ برای قهرمانی فشار می‌آورند
دوشنبه 12 فروردين 1398 - 05:58:34
پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان با انتقاد از کسانی که انتظار قهرمانی از سپاهان دارند، گفت: معلوم نیست چرا یک عده برای قهرمانی پدر تیم ما را در آورده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر ، امیر قلعه‌نویی شامگاه یک شنبه پس از پیروزی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: در 20 سال مربیگری‌ام چنین چیزی ندیده بودم. بازی که باید با چند گل به پایان می‌رسید، نزدیک بود مساوی شود.
وی افزود: به نظرم دلیلش این است که یک مشت از خدا بی‌خبر به سپاهان فشار می‌آورند که قهرمانی بگیریم. قهرمانی ابزار نیاز دارد و تیم ما از نظر بودجه‌ای تیم سوم جدول است. تیم‌هایی هستند که بالای 100 میلیارد تومان هزینه کرده‌اند.
سرمربی سپاهان تصریح کرد: بودجه ما هنوز 40 میلیارد تومان هم نشده و بعضی تیم‌ها بالای 100 میلیارد تومان هزینه کرده‌اند. هر کس ادعای قهرمانی دارد، بیاید جای من بنشیند. یک سری نشسته‌اند و پدر سپاهان را در آورده‌اند. از نیم‌فصل دوم یک سری آدم فشار می‌آورند که دشمن سپاهان هستند و منافع آنها در سپاهان قطع می‌شود و شروع می‌کنند به اذیت کردن تیم.
وی ادامه داد: اینها دیدند که سپاهان راهش را پیدا کرده و شروع به ایراد گرفتن از بازی بازیکنان می‌کنند.
قلعه‌نویی گفت: تیم ما در بازی‌های اخیر نزدیک به 20 موقعیت داشته و تنها مشکل آن این است که دشمنان سپاهان از نیم فصل تیم را اذیت می‌کنند.
وی ادامه داد: اگر تیم‌های استقلال و پرسپولیس اینقدر هزینه می‌کنند، برای قهرمانی ما باید 10 درصد از آنها بیشتر هزینه کنیم. یک تیم استقلال پرسپولیس چندین بازی در تهران می‌کند و شرایط خوبی دارد.
سرمربی سپاهان تصریح کرد: امسال استقلال و پرسپولیس بودجه‌ای 60 درصد بالاتر از ما دارند. ما به هیچکس قول قهرمانی ندادیم و همین جایگاه را هم حفظ کنیم، انگار 2 جام گرفته‌ایم. هر کس هر ادعایی دارد، بیاید جای من را بگیرد.
وی افزود: به سبحانی در ابتدای فصل گفتم که شرایط تیم یک پروسه 3 ساله نیاز دارد و آنقدر به بازیکنان ما فشار آورده‌اند که توپ‌ها را از 5 قدمی نمی‌توانند وارد دروازه حریف کنند.
قلعه‌نویی گفت: من از بچه‌های خود تشکر می‌کنم و باید بگویم خیلی خوب ظاهر شده‌اند اما ما به کسی قول قهرمانی نداده‌ایم و تنها بازی به بازی پیش می‌رویم. تیم‌های دیگر هزینه می‌کنند و می‌گویند ما باید از سال دیگر نتایج خود را ببینند.
وی اضافه کرد: به بچه‌های خود می‌گویم دارید تلاش می‌کنید و از اینکه تا اینجا آمده‌اید از شما تشکر می‌کنم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94454/یک-عده-پدر-تیم-را-در-آورده‌اند--برای-قهرمانی-فشار-می‌آورند
بستن   چاپ