پیام سپاهان
عضو مجلس خبرگان:
مدیریت فضای مجازی نباید دست دشمن باشد
سه شنبه 13 فروردين 1398 - 03:32:19
پیام سپاهان - کاشان - عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ضرورت مدیریت فضای مجازی گفت: نیروهای ارزشی در کشور مخالف حضور و استفاده از فضای مجازی نیستند، بلکه باور دارند که مدیریت آن نباید دست دشمن باشد.
به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد خاتمی شامگاه دوشنبه در سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) در آستان امامزاده محمد هلال (ع) آران و بیدگل افزود: فضای مجازی در کشور ترمز می خواهد و هر دروغی نباید از سوی دشمنان بر ضد اسلام و نظام اسلامی مطرح شود.
وی بیان کرد: فضای مجازی اگر ترمز نداشته و به حال خود رها شده باشد، در اصل به معنی راه دادن دشمن به خانه است و این حرف که زمان فیلتر گذشته هم نادرست است.
عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: چنان که دشمنان در صدر اسلام هم به امامان معصوم (ع) کینه توزی می کردند، در 40 سال گذشته از انقلاب اسلامی هم انواع توطئه ها را بر ضد جمهوری اسلامی ایران به راه انداختند که تنها به جنگ تحمیلی و آشوب ها محدود نبود.
وی عنوان کرد: جنگ فرهنگی هم از جنگ های دیگر بر ضد نظام اسلامی ایران بود که رهبری فرزانه انقلاب بارها از آن به عنوان شبیخون فرهنگی نام بردند و در فضای مجازی هم می بینیم که در مواردی به قتلگاه دین، اخلاق، حیا و سربلندی تبدیل شده است.
آیت الله خاتمی یادآور شد: جنگ سیاسی، روانی و رسانه ای از جنگ های دیگر دشمن بر ضد نظام انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته بوده که به لطف الهی با حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف همه این توطئه ها نقشه بر آب شدند.
وی به ایجاد جنگ روانی از سوی دشمن در سال های گذشته اشاره و تصریح کرد: دشمنان ما با توطئه های خود به دنبال جدا کردن نظام از مردم هستند اما مردم همیشه در صحنه و با بصیرت ما نقشه های آنها را بی اثر کردند.
امام جمعه موقت تهران در ادامه به بارندگی ها، تلفات مالی و جانی ناشی از آن در کشور اشاره کرد و با قدردانی از تلاش دستگاه های دولتی و نیروهای نظامی و انتظامی در مدیریت شرایط گفت: نظام یکپارچه جهت امدادرسانی و کمک به مردم وارد صحنه شد که امید می رود اقدام های پیشگیرانه پس از سیلاب ها از سوی مسوولان امر انجام شود تا دیگر شاهد خسارت های ناشی از سیل و سیلاب نباشیم.
7472/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94476/مدیریت-فضای-مجازی-نباید-دست-دشمن-باشد
بستن   چاپ