پیام سپاهان
برآورد اولیه خسارت سیل به تأسیسات برق 8 شهر اصفهان 30 میلیارد ریال اعلام شد
سه شنبه 13 فروردين 1398 - 03:32:22
پیام سپاهان - اصفهان - مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان برآورد اولیه خسارت سیل به تاسیسات و زیرساخت های برق هشت شهرستان استان را 30 میلیارد ریال اعلام کرد.
حمید علاقمندان روز دوشنبه در حاشیه سفر به سمیرم به همراه استاندار اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: عمده خسارت ها به شبکه های برق، پست ها و تاسیسات زیر ساختی این شرکت وارده و بیشترین میزان خسارت در بخش توزیع در شهرستان فریدونشهر و روستاهای پشت کوه دوم این خطه گزارش شده است.
وی خاطرنشان کرد: به غیر از دو روستای پشت کوه دوم فریدونشهر همه مناطق و موارد خسارتی گزارش شده در کمتر از شش ساعت برقدار شدند و مشکل آنها حل شد.
علاقمندان با بیان اینکه امروز شاهد قطع برق روستای دشت بال بخش پادنای سمیرم هستیم، افزود: تلاش کارکنان شرکت برق سمیرم برای وصل مجدد برق به علت تخریب پل ارتباطی به روستا هنوز نتیجه بخش نبوده است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با بیان اینکه اکنون چند روستای شهرستان نایین هم به علت شکستگی تیرهای برق بر اثر طوفان شدید امروز بدون برق هستند، تصریح کرد: بقیه مناطق شهری و روستایی استان مشکلی در تامین برق و روشنایی ندارند.
شهرستان سمیرم دارای سه دستگاه پست 20/63 کیلو ولت و 11 هزار و50 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط و 920 دستگاه ترانسفورماتور است.
همه 120 روستای بالای20 خانوار این شهرستان از نعمت برق بهره مند هستند.
سمیرم در 160 کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.
سیل تاکنون افزون 2 هزار و 600 میلیارد ریال به بخشهای مختلف استان خسارت وارد کرد که این رقم با ادامه بارندگی ها و وقوع طوفان امروز در استان افزایش خواهد یافت.
7147/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/94477/برآورد-اولیه-خسارت-سیل-به-تأسیسات-برق-8-شهر-اصفهان-30-میلیارد-ریال-اعلام-شد
بستن   چاپ